تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست‌ها و اربابانشان بدانند ایران با کشورهای منطقه فرق دارد

رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت با بیان این که از کسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی‌گیریم گفت‌: ما اجازه نخواهیم داد که تروریست‌ها بخواهند ایران را میدان تاخت و تاز خود قرار بدهند و اربابان آنها نیز باید بدانند که ایران با سایر کشورهای منطقه تفاوت دارد.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، گفت: اگر می‌خواهیم صهیونیسم را در منطقه مهار کنیم باید در دنیای اسلام وحدت ایجاد شود و اختلافات را حل کرده و بدانیم دمیدن در اختلافات به نفع صهیونیست‌ها است.
رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد که تروریسم بخواهد در منطقه گسترش پیدا کند و اگر اربابان تروریسم تصمیم گرفتند که میدان فعالیت تروریست‌ها را به سرزمین مقدس ایران بکشانند، باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران نه به تروریست‌ها و نه به اربابان آنها این اجازه را نخواهد داد.
روحانی تاکید کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوز تروریست‌ها قاطعانه می‌ایستد و علیه مقر اصلی که از آنجا تصمیم به انجام اقدامات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل گرفتند که البته به اهداف اصلی خود نیز دست نیافتند، اقدام می‌کند ، برای این است که آنها بدانند اگر بخواهند این اقدامات را در ایران اجرا کنند، با پاسخ قاطعانه ما مواجه خواهند شد.
رئیس‌جمهور اظهار داشت: ما از ابتدا اعلام کردیم که موشک‌های ما موشک‌های دفاعی است و از کسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی‌گیریم.
روحانی با بیان اینکه تصمیم جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریسم یک تصمیم ارگانی، جناحی و فردی نیست بلکه تصمیم همه ملت ایران است، گفت: اقدام علیه مقر تروریست‌ها تصمیم شورای عالی امنیت ملی بوده و حتی اختیارات بالاتر از این اقدام هم به نیروهای مسلح خود داده‌ایم.
رئیس‌جمهور افزود: ما اجازه نخواهیم داد که تروریست‌ها بخواهند ایران را میدان تاخت و تاز خود قرار بدهند و اربابان آنها نیز باید بدانند که ایران با سایر کشورهای منطقه تفاوت دارد.
حاکمان جدید آمریکا
دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند
رئیس‌جمهور تاکید کرد: حاکمان جدید در آمریکا هم باید کاملا بدانند اینجا جمهوری اسلامی ایران است و اگر آنها تصور کردند که می‌توانند ملت ایران را با لایحه و طرح جدید و اقداماتشان در سنا و کنگره تحت فشار قرار دهند، دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند.
رئیس‌جمهور افزود: ظاهرا حاکمان جدید در آمریکا تجربه بسیار کمی در این زمینه دارند؛ آنها هم باید توجه داشته باشند که مردم ایران در برابر هرگونه تهدید و فشار پاسخ متناسب خواهند داد؛ ملت ایران نه ساکت می‌ماند و نه تهدید و فشار را تحمل می‌کند و پاسخ متناسب می‌دهد، کما اینکه در مواقع دیگر هم این پاسخ را داده است.
گفتنی است در جلسه دیروز هیئت دولت به ریاست روحانی، به وزارت امور خارجه اجازه داده شد سهمیه و حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین‌المللی در سال ۱۳۹۶ (۲۰۱۷) را پرداخت نماید.
دولت با اختصاص مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای ایمن‌سازی مرزها و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه امنیتی موافقت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست‌ها و اربابانشان بدانند ایران با کشورهای منطقه فرق دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..