تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان ملی‌پوش و ثبت موفقیتی چشمگیر در توکیو

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته:

رضایی گفت: مطمئنا با برنامه‌ریزی، بانوان ملی پوش موفقیت چشمگیری در پارالمپیک 2020 توکیو خواهند داشت.

بانوان ملی‌پوش و ثبت موفقیتی چشمگیر در توکیوهادی رضایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: در حال حاضر اردوی پایانی تیم‌های ملی آقایان و بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال برگزاری است. 

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی بانوان از ظرفیت بالایی برخواردار است و می‌تواند در رقابت‌های مهم و سخت حضور درخشانی داشته باشد در نتیجه باید بر روی این تیم سرمایه گذاری شود.

وی گفت: باید برای این تیم اردوهای تدارکاتی زیادی در نظر گرفته شود چراکه اردوی تدارکاتی زیاد می تواند به آینده والیبال ما کمک کند. 

رضایی افزود: پنج بازیکن جدید به تیم بانوان نسبت به بازی‌های پارالمپیک ریو اضافه شده است که معدل سنی آنها چهار، پنج سال جوان تر است و با توجه به پتانسیل تیم هنوز امکان جوانگرایی وجود دارد.

وی ادامه داد: باید به تیم ملی بانوان فراتر از آسیا نگاه کنیم و نباید هدفمان مسابقات آسیایی باشد، چون تیم بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارد. ما ظرفیت بالایی داریم و باید فراتر از آسیا به تیم بانوان نگاه کنیم.

رضایی گفت: برای کسب عنوان قهرمانی آسیا باید تلاش کنیم و اگر برای بازی‌های پارالمپیک برنامه‌ریزی کنیم مطمئنا می‌توانیم بانوان را روی سکو ببینیم مشروط به اینکه برنامه تدارکاتی داشته باشیم و انسجام را در تیم ایجاد کنیم. تیم ملی بانوان روند تمرینی خوبی دارد که این روند تمرینی خوب می‌تواند به آینده خوب بانوان کمک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان ملی‌پوش و ثبت موفقیتی چشمگیر در توکیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..