تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیلی که منتظری به استقلال باز می گردد

به گزارش مشرق، در فصل جابجایی تابستانی پیش‌بینی می‌شد که پژمان منتظری به استقلال برگردد و بار دیگر پیراهن تیم سابق خود را بر تن کند اما این بازیکن با تجربه به یک‌باره همه را شوکه کرد و به خواسته باشگاه سابق خود پاسخ منفی داد تا مورد انتقاد تند هواداران قرار گیرد.

با وجود این که دلیل پاسخ منفی منتظری با باشگاه استقلال تمدید قرارداد او با الاهلی اعلام شده اما بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه قطری قرارداد منتظری را تمدید کند.

باشگاه الاهلی قطر پیش از این کوی هان کیم مدافع کره‌ای فصل قبل سابق نفت آبادان را جذب کرد. روزنامه الرای و الشرق قطر در شماره امروز خود از نزدیک شدن یک مدافع اسپانیایی به الاهلی سخن به میان آورده‌اند.

به نوشته الرای سرمربی اسپانیایی جدید الاهلی یک مدافع خوب اسپانیایی را زیر نظر دارد و به زودی این بازیکن وارد قطر می‌شود تا با سبز پوشان قرارداد امضا کند. در صورت توافق این بازیکن با الاهلی به احتمال خیلی زیاد دیگر منتظری جایی در این تیم قطری نخواهد داشت.

رسانه‌های قطری پیش از این هم اعلام کردند که باشگاه الاهلی به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است و قرارداد هیچ کدام از بازیکنان خارجی خود را تمدید نمی‌کند و به نظر می‌رسد که منتظری چاره‌ای جز بازگشت به فوتبال ایران و عقد قرارداد با استقلال را ندارد مگر این که در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی از یک تیم قطری دیگر پیشنهاد داشته باشد شاید هم او به خاطر بازار گرمی و بالا بردن رقم قراردادش فعلا قید حضور در استقلال را زده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیلی که منتظری به استقلال باز می گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..