تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای تکمیل ساختمان نگهداری فرزندان کوثر گناباد یک میلیارد ریال نیاز است

گناباد- مدیر عامل موسسه خیریه کوثر گناباد گفت:برای تجهیز و تکمیل خوابگاه ۵۵فرزندتحت پوشش این موسسه حدود یک میلیارد ریال نیاز است .

به گزارش قدس انلاین چهارشنبه شب مدیر عامل موسسه  خیریه کوثر گناباد در جمع خبرنگاران در محل خانه حنانه این موسسه خواستار کمک خیرین برای تجهیز  خوابگاه  نگهداری دختران خانه کوثر شد.

علیرضا محرابی با توضیح اینکه این مرکز بصورت هیات امنایی وتحت نظارت بهزیستی اداره میشود گفت:هدف اصلی  این موسسه مراقبت، نگهداری، اموزش وتربیت دختران  یتیم و بی سرپرست و فراهم نمودن  سلامت جسمی و روانی فرزندان وفراهم نمودن  زمینه اشتغال و ازدواج فرزندان می باشد.

وی گفت:فعالیت این مرکز از سال ۸۸ با نگهداری ۷ کودک آغاز شد و هم اکنون ۵۵ دختر  ۲تا ۱۸ سال در ۲خانه استیجاری نگهداری می شوند. همچنین مجتمع فرهنگی آموزشی کوثر ویژه حمایت از حرفه اموزی  واشتغال فرزندان یتیم در ۵ کارگاه منبت کاری، کارگاه معرق ، صنایع چرم غزال، بافندگی و صنایع دستی فعالیت می کند. مدیر عامل موسسه کوثر افزود :تا کنون توسط فرزندان این موسسه بیش از ۳۵مقام کشوری و استانی در زمینه های مختلف ورزشی و فرهنگی کسب گردیده است.

محرابی مهمترین مشکل این مرکز را کمبود مشارکت خیرین عنوان کرد وگفت خیرین می توانند با کمک خود ضمن خرید  محصولات تولیدی این مرکزاز فرزندان حمایت نمایند.

مدیر عامل موسسه خیریه کوثر گنابادشماره حساب ۱۵۵۵۵۶۱۷۰۷  وشماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۵۳۰۷۳۸۹۵بانک ملت را جهت کمکهای خیرین اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای تکمیل ساختمان نگهداری فرزندان کوثر گناباد یک میلیارد ریال نیاز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..