تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا سامسونگ به سودآورترین کمپانی جهان تبدیل می شود؟

بنابر گزارش تازه ای یکی از خبرگزاری های کره ای، سود عملیاتی سامسونگ الکترونیکس، در سه ماهه دوم 2017 به بیشترین حد خود در تاریخچه این کمپانی رسیده است. در حال حاضر پیش بینی می شود که سامسونگ طی این سه ماهه، به سود عملیاتی 11.6 الی 12.3 میلیارد دلاری دست یافته باشد که سود عملیاتی حدوداً 10.5 میلیارد دلاری اپل را هم پشت سر می گذارد.

علاوه بر این گفتنی است که مجموع سود عملیاتی چهار کمپانی فیسبوک، آمازون، نت فلیکس و گوگل تا پایان سه ماهه دوم سال جاری میلادی برابر با 11.15 میلیارد دلار است. بنابراین اگر گمانه زنی ها درست باشند، سامسونگ به سودده ترین کمپانی جهان، حداقل طی بازه ای مشخص از سال تبدیل خواهد شد.

گفته می شود که اکثر سود سامسونگ الکترونیکس از تجارت نیمه هادی و نمایشگرهای OLED به دست آمده است. از طرف دیگر، چیپ های DRAM و حافظه های NAND هم شاهد افزایش تقاضا و قیمت بوده اند. شاید نکته عجیب این باشد که موبایل های هوشمند، سهم بسیار کوچکی از سود عملیاتی این کمپانی را طی سه ماهه مورد بحث به خود اختصاص داده اند؛ اما با عرضه گلکسی نوت 8 که شایعات آن از همین حالا به گوش می رسد، ممکن است اوضاع بهتر از پیش شود.

اگرچه هنوز مشخص نیست که انتظارات به واقعیت تبدیل می شوند یا خیر، اما اگر سامسونگ بتواند حتی به سودی نزدیک به رقم تخمینی دست یابد، رشد قابل توجهی نسبت به سه ماهه نخست 2017 داشته است. در این سه ماهه، سامسونگ خبر از سود عملیاتی 8.75 میلیارد دلاری داد که باز هم بخش عمده ای از آن با فروش چیپ ها عاید شده بود؛ اما موبایل های هوشمند سهم بیشتری داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا سامسونگ به سودآورترین کمپانی جهان تبدیل می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..