تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تولید نفت آمریکا بیش از پیش‌بینی اوپک بود

افزایش تولید نفت آمریکا بیش از پیش‌بینی اوپک بود به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بیژن نامدار زنگنه گفت: افزایش تولید نفت آمریکا غیرقابل پیش بینی بود و این افزایش بیشتر از آن چیزی است که اعضای اوپک پیش بینی می‌کردند.

وی گفت: ما درحال رایزنی با اعضای اوپک هستیم تا خود را برای تصمیمی جدید آماده کنیم، اما تصمیم گیری در این سازمان بسیار دشوار است چراکه هر تصمیم به معنی کاهش تولید اعضا خواهد بود.

زنگنه افزود: البته بحث دیگری از سوی برخی از اعضای اوپک مطرح شده است که این اعضا معتقدند زمان زیادی از تصمیم اوپک برای کاهش تولید نگذشته است و این تصمیم عملا هنوز تاثیر خود را در بازار نگذاشته است.

وی گفت: باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم بازار به چه شکلی خواهد شد، چراکه همواره در اوپک کاهش تولید دارای سقف است و برای رسیدن به اجماع و توافق برای کاهش تولید باید کار بسیار دشواری انجام داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تولید نفت آمریکا بیش از پیش‌بینی اوپک بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..