تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری بیش از ۱۱ کیلومتر راه روستایی در خراسان رضوی

بهره‌برداری بیش از ۱۱ کیلومتر راه روستایی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد پارسا افزود: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در راستای رسیدگی به مناطق محروم و بهره‌مندی روستاییان عزیز از راه آسفالته و مناسب، برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در سطح استان انجام داده تا انشاءالله تا پایان دولت دوازدهم تقریباً تمام روستا‌های بالای ۵۰ خانوار استان از راه مناسب برخوردار باشند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی، عملیات بهسازی و آسفالت راه روستا‌های کلاته ثم و کامه علیا – بکاول در شهرستان تربت حیدریه به طول ۲.۷ کیلومتر، راه روستای کلات (راه دوم) و روستای رضو شهرستان گناباد به طول ۳ کیلومتر و راه روستایی اینچه شهباز – اینچه سابلاغ در شهرستان قوچان به طول ۱.۳ کیلومتر و مجموعاً ۷ کیلومتر راه طی چند پروژه آسفالت گردیده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: همچنین در همین راستا عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی طزر – چشام در شهرستان سبزوار به طول ۲.۱ کیلومتر و راه روستای ارغش در شهرستان نیشابور به طول ۲ کیلومتر نیز اجرا شده است.

پارسا خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها، بیش از ۲۰۰ خانوار روستایی از راه آسفالته و مناسب بهره‌مند گردیدند.

انتهای پیام//ف. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری بیش از ۱۱ کیلومتر راه روستایی در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..