تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۵۰ درصدی قاچاق کالا و ارز در تربت جام

افزایش ۵۰ درصدی قاچاق کالا و ارز در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مهدی کلالی رئیس صنعت، معدن و تجارت تربت جام در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در مدت یک سال گذشته ۵، ۰ درصد تخلفات اقتصادی کاهش یافته است و با افزایش ۵، ۰ درصدی قاچاق کالا وارز در تربت جام مواجه هستیم.

وی با اشاره به وجود البسه قاچاق و دسته دوم افزود: با توجه به غیر بهداشتی بودن البسه‌های دسته دوم توسط اکیپ‌های بازرسی نسبت به جمع آوری این البسه اقدام و تذکر‌های لازم به فروشندگان و متخلفان داده شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تربت جام گفت: با توزیع کنندگان میوه قاچاق در سطح شهر برخورد لازم صورت گرفت و پرونده متخلفین تشکیل وبه مراجع ذیصلاح ارسال و به دو فروشنده تذکر داده شد.

کلالی افزود: در سال گذشته ۲، ۶، ۵ واحد صنفی در ارتباط با قاچاق کالا وارز مورد بازرسی قرار گرفت که در این رابطه تعداد ۳، ۶ پرونده برای متخلفان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت: نگهداری کالا‌ها در منازل غیر قانونی است در صورت شناسایی برخورد لازم صورت می‌گیرد و سایر انبار‌ها باید تحت نظارت این اداره باشد.

احمد شافعی معاون فرماندارتربت جام در ادامه با اشاره به شعار سال افزود: بیشتر از هر زمانی اقتصاد کشور مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است که باید با تقویت این حوزه مقاومت لازم را در اقتصاد ایجاد کنیم.

وی افزود: کالای قاچاق از مصادیق حمله دشمن با کمک نیرو‌های داخلی به اقتصاد کشور است تا نتوانیم محصولات داخلی را بفروش برسانیم و اقتصادمان همواره دچار چالش باشد.

معاون فرماندارتربت جام گفت: نظارت جدی در حوزه مرزبانی باید صورت گیرد تا کالا‌های قاچاق با مدل‌های مختلف وارد کشور نشود تا بتوانیم به شعار سال عمل کنیم.

انتهای پیام//س. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۵۰ درصدی قاچاق کالا و ارز در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..