تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار امام جمعه گرگان با مدیران دستگاه قضایی گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیداری با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و مسئولان قوه قضائیه در استان، ضمن قدردانی از تلاش های حاضران گفت : براساس گزارش های اعلامی جایگاه قوه قضائیه استان ارتقاء پیدا کرده اما ما هیچ وقت نباید در آن حدی که قرار می گیریم قانع باشیم ما و مومنین در همه زمینه ها که مربوط به شئون اسلام است باید پیشرفت کنیم.
نمانینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: زندان یک مجازات تادیبی در نگاه اسلام است و مردم هم باید نگاه اسلام را در این موارد ببینند ، قوانین جایگزین توسعه پیدا کند تا زندان های ما کمتر شود.
وی ادامه داد : درباره تخریب ساخت و سازها هم حرف مردم درست است چرا می گذارند که ساخته شود تا بعدا آن را تخریب کنند تقاضای مردم این است که از پایه و اساس مبارزه شود.
وی افزود: در بخش امر به معروف و نهی از منکر هم نگاه ائمه (ع) این است که اگر این دو فریضه درست انجام شود تمام فرایض اسلامی حل می شود این چیزهایی که در ذهن ما درباره این فریضه وجود دارد درست نیست و سیدالشهدا به این چیزهایی جزئی نگاه نمی کند امام حسین (ع) می فرمایند مخالفت با ظالم، توزیع درست بیت المال و امثال این موارد مورد تاکید است.
امام جمعه گرگان تاکید کرد: واقعیت این است که امربه معروف و نهی از منکر را به شکلی انجام می دهیم که به نظر من توهین است در رابطه این چیزها همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند تذکر بدهید و رد شوید شاید دلیل بدبینی هایی که وجود دارد این است که مردم می بینند مفاسد اقتصادی هست، ولی برخورد لازم نمی شود یا مردم اطلاع پیدا نمی کنند.

انتهای پیام / ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار امام جمعه گرگان با مدیران دستگاه قضایی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..