تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع سرمربی پرتغال از رونالدو

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از پیروزی یک بر صفر پرتغال برابر روسیه در جام کنفدراسیون ها کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن میدان شد و طبق قانون در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به پرسش های آنها پاس دهد،اما کاپیتان پرتغال از پاسخ به سئوالاتی درباره آینده خود امتناع کرد.
سانتوس سرمربی پرتغال این کار رونالدو را صحیح قلمداد کرد وگفت: "آیا شما فکر می کنید او باید به سوالاتی درباره مسائل خارج از بازی پاسخ دهد؟

"او اینجا بود تا درباره بازی صحبت کند،تمام. قرار نیست درباره خانواده اش، رئال مادرید، یا هر چیز دیگری صحبت کند. او اینجا است تا درباره بازی صحبت کنید.

سانتوس افزود:"من می فهمم که شما همه کنجکاو هستید، اما شما باید به زندگی شخصی بازیکن احترام بگذارید. شما فرصت های دیگری برای گفتگو با او دارید و تمام پاسخ ها را دریافت خواهید کرد. من فکر می کنم این کار او بسیار خوب بود که به هر پرسشی جواب نداد."


گفتنی است،رونالدو در دیدار اول پرتغال مقابل مکزیک نیز بهترین بازیکن میدان شد ولی به بهانه درمان مصدومیتش در میان خبرنگاران حاضر نشد تا از جواب دادن به سئوالاتی درباره آینده اش در امان باشد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع سرمربی پرتغال از رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..