تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقانلو: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است/ پرشورتر از سال های گذشته در صحنه حاضر می شویم

////مصاحبه روز جهانی قدس////مقانلو:روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین استبیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مراسم راهپیمایی روز قدس امسال بیان کرد: روز قدس، روز بزرگی است چرا که در این روز از مظلومیت مردم فلسطین حمایت می شود و ورزشکاران و قهرمانان کشورمان در کنار ملت شریف ایران در این راهپیمایی شرکت می کنند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انسجام ملت ایران برای حمایت از مسلمانان مظلوم جهان است که هر سال با شکوه تر از قبل برگزار می شود.

مقانلو افزود: ورزشکاران و قهرمانان کشورمان امسال نیز در روز جهانی قدس در کنار سایر هموطنان عزیزمان که همیشه در صحنه حضور دارند، در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم ورزشکاران و مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پرشورتر حاضر می شوند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به مردم دنیا اثبات کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقانلو: روز قدس، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است/ پرشورتر از سال های گذشته در صحنه حاضر می شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..