تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادقیان؛ ستاره‌ای که خیلی زود خاموش شد

کد خبر: ۵۵۴۰۹۳

۱۹۹  بازدید

پیام صادقیان جدی‌ترین پیشنهادی که دارد ظاهرا از فولاد خوزستان است.ستاره‌ای که روزی تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتنش بودند.

خبرآنلاین: صادقیان؛ پیام صادقیان؛ستاره ای که زود فروغ کرد و زود هم غروب.اصلا کسی می داند الان او کجاست و چه کار می کند؟سال ها قبل و حتی ابتدای همین لیگ برترشانزدهم خیلی از تیم های بودند که برای او سر و دست می شکستند اما... پسری که می خواست انتقام پدرش از فوتبال را بگیرد خودش قربانی دیگری شد.اشباع شدن،زود به پول زیاد رسیدن و غرور کاذبی که او داشت همه دست در دست هم دادند تا این ستاره را بی ستاره کنند! دوران اوج فوتبال او با محسن مسلمان یکی بود.هر دو در تیم ملی جوانان بودند و هر دو با هم در پرسپولیس بازی کردند اما این کجا و آن کجا؟

روزی که صادقیان در تمرین پرسپولیس خمیازه کشید،رو در روی حمید درخشان ایستاد و حتی جواب کریم باقری را داد خیلی ها گفتند: «کارش تمام است.خداحافظ فوتبال.»اما او ماند و دست و پا زد.ماند تا ماجرای کیش و شایعه کشیدن قلیان تیر خلاصی باشد به دنیای فوتبالی آقای ستاره.جالب اینجاست مربیانی که خودشان استاد جنجال و حاشیه هستند و به راحتی به کسی باج نمی دهند بیشتر از یک نیم فصل نتوانستند با این بازیکن کنار بیایند.صادقیان فصل قبل در ماشین سازی بود به همراه این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد.او که سودای بازگشت به پرسپولیس را داشت وقتی شنید که برانکو هرگز رضایت نمی دهد تا او در این تیم حضور داشته باشد دیگر در رسانه ها در این مورد اظهار نظر نکرد.حالا او بازیکن متوسطی است با پیشنهادی که از یک تیم متوسط دارد؛فولاد خوزستان.شاید فولاد مرهمی باشد بر زخم هایی که به تن آقای ستاره زدند اما بدون شک برای او سخت است تا دوباره همان پیام صادقیان جوانی باشد که در استادیوم هواداران ایستاده برایش کف می زدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادقیان؛ ستاره‌ای که خیلی زود خاموش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..