تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Firefox Focus: مرورگر ایمن موزیلا برای اندروید منتشر شد - زوم اپ

مرورگر جدید و ایمن موزیلا تحت عنوان Firefox Focus سرانجام برای اندروید نیز منتشر شد.

 موزیلا به‌تازگی مرورگر Firefox Focus را برای اندروید منتشر کرده است تا بعد از ۱ سال از انتشار نسخه iOS آن، از امروز کاربران اندروید نیز قادر به استفاده از این اپلیکیشن باشند. Firefox Focus مرورگری متفاوت با آنچه در ذهن دارید است؛ به‌طوری که در آن خبری از امکاناتی که در نسخه اصلی فایرفاکس یا مرورگرهای دیگر وجود دارند نیست و تنها مسئله‌ی مورد تمرکز، امنیت کاربر است. Firefox Focus از تب‌ها و افزونه‌ها یا مدیریت اکانت‌ها پشتیبانی نمی‌کند. در این مرورگر تنها کاری که می‌توانید انجام دهید، وارد کردن آدرس یک وب‌سایت و مرور آن است؛ اما در عوض این مرورگر با مسدود کردن پیش‌فرض تبلیغات و Tracker‌-ها محیطی امن و سریع برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در بخش پایینی صفحه یک آیکون «سطل آشغال» وجود دارد که با لمس آن می‌توانید به‌سرعت صفحه‌ای را که در آن حضور دارید، ببندید و تاریخچه‌ی آن را در History حذف کنید. امنیت مرورگر Firefox Focus در حدی است که شما حتی قادر به مشاهده‌ی صفحات باز در حالت Overview نخواهید بود و امکان ثبت اسکرین‌شات نیز غیر فعال است که البته در تنظیمات برنامه می‌توانید آن را فعال کنید. اگر می‌خواهید شانسی به Firefox Focus بدهید، می‌توانید از لینک پلی‌استور این برنامه در پایین استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Firefox Focus: مرورگر ایمن موزیلا برای اندروید منتشر شد - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..