تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین روز تابستان 96 و گالری‌های خوش رنگ و لعاب تهران

گالری هایی که در طول هفته برپا می شودبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم.

گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

 

نگارخانه شفق

 

مازیار معدنی، آثار خود را در این گالری از 28 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 7 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه شفق مراجعه کنند.

 

گالری طراحان آزاد


این نمایشگاه شامل کارت پستال‌های پشت نویسی شده از 180 هنرمند معاصر است که به کیوریتوری رزیتا شرف جهان و فرهاد فزونی انجام شده و از تاریخ 27 خرداد تا 7 تیر در این گالری برگزار خواهد شد.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری طراحان آزاد مراجعه کنند.


گالری فرهنگسرای نیاوران

داریوش محمدخانی آثار خود را از 19 خرداد در این گالری عرضه کرده است و تا 4 تیرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

 

نگارخانه لاله


نمایشگاه برگ‌هایی از کتب تصویری چاپ سنگی روز چهارشنبه 10 خرداد 1396 افتتاح شد و تا 12 تیرماه ادامه دارد. در این نمایشگاه، تلاش‌شده تا با نمایش برخی از تصویرسازی های مذهبی موجود درکتاب‌های چاپ‌سنگی که بیشتر مربوط به دوره قاجار است، بخشی از گنجینه هنری این دوران مرور شود. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه لاله مراجعه کنند.


نگارخانه هور


حسینعلی ذابحی آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 9 تیر ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه هور مراجعه کنند.


گالری دلگشا


نیاز باباتبار، آثار خود را در این گالری از 3 تا 13 تیرماه سال جاری عرضه کرده است. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند.

 

نگارخانه آتشزاد


جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 3 تا 13 تیرماه سال جاری عرضه می کنند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آتشزاد مراجعه کنند.

 

گالری سیحون دو


جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 2 تا 7 تیرماه سال جاری عرضه می‌کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سیحون دو مراجعه کنند.


گالری سایه


جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 2 تا 7 تیرماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.


بنیاد کاف


جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 19 خرداد عرضه کرده اند.این گالری تا 9 تیرماه ادامه دارد.علاقه مندان می توانند برای بازدید به بنیاد کاف مراجعه کنند.


موزه عکسخانه شهر


به مناسبت ماه مبارک رمضان 1438 هجری قمری، موزه عکسخانه شهر مجموعه‌ای از عکس‌های قدیمی اماکن مذهبی از عکاسان دوره قاجار را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه روز چهارشنبه 10 خرداد ماه 96 ساعت 14 در موزه عکسخانه افتتاح شد . تا 4 تیرماه سال جاری ادامه دارد. در این نمایشگاه 17 قطعه عکس 20 در 30 سانتی‌متر به نمایش گذاشته خواهد شد. مجموعه این عکس‌ها در کنار هم در نمایشگاهی واحد تاکنون گردآوری و دیده نشده است.علاقه مندان می توانند برای بازدید به موزه عکسخانه شهر مراجعه کنند.

 


انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین روز تابستان 96 و گالری‌های خوش رنگ و لعاب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..