تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد کارگاه‌های مهارت محور در دانشگاه‌ها

تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد کارگاه‌های مهارت محور در دانشگاه‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد ، ذوالفقار یزدان مهرمشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای اداری گناباد گفت: افزایش کیفیت آموزش عالی و توجه خاص به دغدغه رهبر معظم انقلاب برای آموزش دانشجویان و تکنسین‌های مهارت محور از جمله رویکرد‌های دولت تدبیر و امید برای کاهش معضل اشتغال جوانان بعد از فراغت از تحصیل است.

وی ادامه داد: برای رفع معضل کمبود فضای خوابگاهی ۲۰۰ خوابگاه توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در سالجاری در کشور در حال احداث است که یکی از این خوابگاه‌ها با ظرفیت ۳۵۰ نفر در گناباد ساخته خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری علوم بیان کرد: سال گذشته هفت هزار میلیارد ریال توسط این صندوق در قالب تسهیلات به دانشجویان پرداخت شده و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای توسعه فضا‌های زیرساختی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تخصیص یافت.

یزدان مهر یادآور شد: با مشارکت خیران و نهاد‌های عمومی و انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد‌های علمی و ۱۵ خرداد، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از دانشجویان در قالب تسهیلات و فضای زیرساختی و خوابگاهی در سال گذشته هزینه شد.

وی عنوان کرد: در سالجاری ۲۸ خوابگاه با مشارکت بنیاد ۱۵ خرداد در سطح کشور احداث خواهد شد.

یزدان مهر تاکید کرد: خدمات به دانشجویان بعد از انقلاب متناسب با رشد کمی دانشگاه‌ها افزایش نیافته است.

وی تصریح کرد: مجتمع آموزش عالی گناباد بدون توجه امکانات زیرساختی مناسب در سال ۱۳۸۲ راه اندازی شد که در نتیجه آن شاهد برخی مشکلات از جمله حضور ۶۰۰ دانشجوی دختر این دانشگاه در خوابگاه‌های اجاره‌ای هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید افزایش کیفیت خدمات به دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را متناسب با رشد کمی تعداد فضا‌های دانشگاهی مورد توجه قرار داده است.

چهار میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو در بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد دانشگاهی در سطح کشور شاغل به تحصیل هستند که از ایتن تعداد، ۱۲ هزار دانشجو در ۱۲ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در گناباد به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام//ح.ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد کارگاه‌های مهارت محور در دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..