تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و ملک سلمان

کد خبر: ۵۵۴۰۱۸

۴۰  بازدید

رئیس‌جمهوری ترکیه با پادشاه عربستان سعودی و ولیعهد جدید این کشور تلفنی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس‌جمهوری ترکیه با پادشاه عربستان سعودی و ولیعهد جدید این کشور تلفنی گفت‌وگو کرد.

دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری این کشور، شامگاه چهارشنبه با «سلمان بن‌عبدالعزیز» و «محمد بن‌ سلمان» پادشاه و ولیعهد جدید عربستان سعودی به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.


اردوغان انتصاب محمد بن‌سلمان به عنوان ولیعهد جدید عربستان سعودى را به وی تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که این تحویل تاج و تخت سلطنتی موجب خیر براى این کشور باشد.

طرفین همچنین بر عزم خود جهت تقویت روابط بین دو کشور در روز‌های آینده براى افزایش تلاش‌ در راستای پایان دادن به بحران قطر تاکید کردند.

رئیس‌جمهور ترکیه و پادشاه عربستان سعودى در ادامه، تصمیم خود جهت دیدار مستقیم در شهر هامبورگ آلمان در حاشیه نشست گروه بیست را اعلام کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی تلفنی اردوغان و ملک سلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..