تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ جهانی فوتبال در روسیه / نبرد شیرها و کانگوروها برای بقا در جمع بزرگان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله دوم دیدار های گروه B مسابقات جام کنفدراسیون ها امشب با انجام 2 دیدار پیگیری می شود . در نخستین بازی امشب تیم های کامرون و استرالیا با هم بازی می کنند و در دومین دیدار هم تیم های شیلی و آلمان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند . 

آلمان - شیلی / جنگ جهانی فوتبال در روسیه 

////پیش بازی پنجشنبه// ////جنگ جهانی فوتبال در روسیه / تلاش کانگوروها برای کسب امتیاز

تیم های ملی فوتبال آلمان و شیلی امشب در یکی از حساس ترین دیدار های فوتبال جهان در جام کنفدراسیون ها رو در روی یکدیگر قرار می گیرند . دوتیم که در بازی گذشته خود به پیروزی رسیده اند امید زیادی برای این بازی دارند و در صورتی که هر کدام از تیم ها در این دیدار به برتری برسد راهی مرحله نیمه نهایی می شود. 

آلمان که با ترکیب جوان خود به عنوان قهرمان جام حهانی 2014 راهی این مسابقات شده است در نخستین بازی خود به سختی توانست استرالیا را شکست دهد و ظاهرا مانند آلمان همیشه نیست . با این حال ‍ژرمن ها تیم سوم رنکینگ فیفا هستند و امکان هر نوع نتیجه ای وجود دارد. 

در طرف مقابل هم تیم ملی شیلی که دارای رنکینگ چهارم جهان است در حالی امشب به میدان می رود که در چند سال گذشته توانسته به 2 عنوان قهرمانی در آمریکای جنوبی دست یابد . شیلیایی ها در نخستین بازی خود توانستند کامرون را از پیش رو بردارند تا با 3 امتیاز هم امتیاز آلمان باشند. 

بدون شک بازی امشب یکی از زیبا ترین بازی های جهان خواهد بود. دیدار دو تیم امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار می شود. 

 نکته جالب اینکه قضاوت این بازی مهم، بر عهده تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری خواهد بود.

کامرون - استرالیا / تلاش کامرونی ها و استرالیایی ها برای بقا در تورنمنت

 ////پیش بازی پنجشنبه// ////جنگ جهانی فوتبال در روسیه / تلاش کانگوروها برای کسب امتیاز

تیم های ملی کامرون و استرالیا امشب در دومین دیدار خود در دهمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون ها رو در روی یکدیگر قرار می گیرند . کامرونی ها که با در اختیار داشتن عنوان قهرمانی قاره سیاه راهی این مسابقات شده اند دارای رنکینگ 32 جهان هستند و در نخستین بازی خود مغلوب شیلی شده اند . با این حال کامرونی ها در این دوره از رقابت ها حال و هوای همیشه را ندارند و انتظار می رود که از گردونه مسابقات کنار بروند. البته هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و احتمالا امشب یک بازی زیبا میان دو تیم با توجه به جایگاهشان برگزار شود . 

تیم ملی استرالیا هم در حالی امشب به میدان می رود که در بازی نخست خود مغلوب آلمان شد. البته شکست استرالیایی ها کمی با کامرونی ها متفاوت بود زیرا آن ها با ارائه یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 معلوب شدند . استرالیا که به عنوان قهرمان آسیا راهی این دوره از رقابت ها شده است دارای رنکینگ 48 جهان است و تقریبا با کامرون در یک سطح قرار دارد.

کامرونی ها در 3 دیدار گذشته خود مقابل تیم های زامبیا و الجزائر به تساوی رسیده اند و مقابل شیلی هم باخته اند . در طرف مقابل اما استرالیایی ها در 3 بازی گذشته خود به دو برد مقابل تیم های ملی امارات و عربستان رسیده اند و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آلمان شده اند . 

شایان ذکر است که بازنده دیدار امشب قطعا از گردونه مسابقات کنار می رود. دیدار دو تیم امشب ساعت 19:30 برگزار می شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ جهانی فوتبال در روسیه / نبرد شیرها و کانگوروها برای بقا در جمع بزرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..