تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایرن مونیخ جدایی لواندوفسکی را تکذیب کرد/هشدار باواریایی ها به مشتریان ستاره لهستانی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درحالی که روز چهارشنبه شایعاتی در مورد رفتن روبرت لواندوفسکی به منچستریونایتد و چلسی منتشر شد، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه ای، جدایی این مهاجم گلزن لهستانی را منتفی دانست و اعلام کرد از هر باشگاهی که بدون اجازه ابتدا با لواندوفسکی مذاکره کند، به فیفا شکایت خواهد کرد.


بنا بر گزارش اسکای اسپورت آلمان، در بیانیه باشگاه بایرن مونیخ آمده است:" روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به تازگی آن را تا سال 2021 تمدید کرده است.
بایرن مونیخ به انتقال او فکر نمی کند. هیچ گفتگویی با باشگاه های دیگر انجام نشده و نخواهد شد.
اگر باشگاهی با بازیکنی که قرارداد بلند مدت دارد، مذاکره کند با تنبیه فیفا روبرو خواهد شد."
"نماینده این بازیکن نیز به ما اطمینان داد که او با باشگاه دیگری مذاکره نکرده است."

لواندوفسکی فصل گذشته 30 گل برای بایرن به ثمر رساند، اما گفته می شود از این که در راه رسیدن به کفش طلا از سوی هم تیمی های خود حمایت نشده و اوبامیانگ این جایزه را کسب کرده ،ناراحت است و قصد ترک آلیانس آرنا را دارد.

وی در جولای 2014 از دورتموند به بایرن پیوست و در هر سه فصل اخیر،با این تیم قهرمان بوندس لیگا شده است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایرن مونیخ جدایی لواندوفسکی را تکذیب کرد/هشدار باواریایی ها به مشتریان ستاره لهستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..