تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 دلیل خوب برای خوردن تخم شربتی/ اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تخم شربتی که به آن دانه چیا یا چیا سید هم گفته می‌شود، سرشار از مواد مغذی می‌باشد. تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم است و در عین حال آن‌هایی که در جذب کلسیم مشکل دارند بدانند یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی باعث انتقال کلسیم به استخوان‌ها می‌شود.

استفاده از تخم شربتی در محلول آب یکی از بهترین مواد برای کم کردن وزن است. دانه‌های ژلاتینی تخم شربتی بدون آنکه کالری داشته باشد تا مدت‌ها فرد را سیر نگه می‌دارد و به جای خوردن دارو‌های زیان آور برای کم کردن اشتها، می‌توان از تخم شربتی استفاده کرد.

در این اینفوگرافی ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم شربتی آورده شده است؛ مواردی، چون کمک به حفظ سلامت قلب، تنظیم قند خون، کمک به هضم غذا، ارتقای سلامت و عملکرد مغز، کمک به کاهش وزن و در نهایت این که به عنوان یک منبع خوب پروتئین گیاهی به عضله سازی کمک می‌کند.

 5 دلیل خوب برای خوردن تخم شربتی+اینفوگرافی


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 دلیل خوب برای خوردن تخم شربتی/ اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..