تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات توانبخشی به مردم توسط دانشگاه های علوم پزشکی

محمد پناه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارائه خدمات توانبخشی به مردم توسط دانشگاه های علوم پزشکیمهدی محمدپناه مدیر اجرایی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی در طول سال تحصیلی دانشگاه خدمات گوناگون سلامت را به هموطنانمان در نقاط محروم جامعه ارائه می کند که این مهم در خودباوری دانشجویان در غالب اردوهای جهادی و همچنین بروز و ظهور توانمندی دانشگاه های علوم پزشکی در ارائه خدمات حائز اهمیت است.

وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه چندی پیش در لیالی قدر ماه مبارک رمضان نیز شاهد خدمات رایگان اندازه گیری فشارخون و تست قند خون در مسجد حضرت ولیعصر (ع) تقی آباد شهرری به مردم بودیم.

محمدپناه افزود: تیم جهادی 4 نفره متشکل از پرستاران زن و مرد با ارائه خدمات اندازه گیری فشارخون و تست قند خون به صورت رایگان از ساعت 22 الی 2 بامداد شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور در مسجد به ارائه خدمات پرداختند که اگر در گام های بعدی فرهنگ پیشگیری از بیماری ها با انجام آزمایش های اولیه و ساده در مراکز حاشیه نشین تهران انجام پذیرد با مصداق عدالت در سلامت به مرور شاهد فرهنگ پیشگیری در بسیاری از بیماری ها خواهیم بود.

مدیر اجرایی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: خدمات توانبخشی و پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با حضور تیم های توانبخشی در نقاط محروم دستاوردهای مطلوبی داشته است؛ با گسترش فعالیت های این دانشگاه که در حوزه سلامت اجتماعی، مددکاری اجتماعی، روان شناسی و مشاوره، سالمندی و سایر رشته های توانبخشی ایفای نقش می کنند می توانیم در سطوح مختلفی شاهد ارائه خدمات به مردم باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات توانبخشی به مردم توسط دانشگاه های علوم پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..