تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیردریایی ساخت شهید چمران

کد خبر: ۵۵۳۷۴۹

۲۲۹  بازدید

شهید چمران اگرچه بیشتر به عنوان یک مبارز چریک و فرمانده جنگی شناخته می شود اما او پیش از آن یک دانشمند و تحصیل کرده بهترین دانشگاه های فنی ایران و آمریکا بوده است.

وبسایت جام جم آنلاین: شهید چمران اگرچه بیشتر به عنوان یک مبارز چریک و فرمانده جنگی شناخته می شود اما او پیش از آن یک دانشمند و تحصیل کرده بهترین دانشگاه های فنی ایران و آمریکا بوده است. زیردریایی ساخت شهید چمران

خدمات فنی و مهندسی شهید چمران کمتر مورد توجه قرار گرفته است تا آنجا که بسیاری از مردم شاید ندانند که نخستین زیردریایی کشورمان را او طراحی و ساخته است، یک زیردریایی چریکی به طول 6 متر که اکنون در باغ موزه دفاع مقدس تهران نگهداری می شود و شما تصاویر آن را در این خبر مشاهده می کنید.

آن طور که مهندس مهدی چمران برادر شهید دکتر چمران به جام جم آنلاین می گوید : بعد از شهادت دکتر چمران و از روی نقشه و طراحی ایشان زیردریایی های پیشرفته دیگری در حد 15 متر ساخته و در خلیج فارس هم تست شد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از دیگر خدمات مهندسی و علمی شهید چمران می توان به تولید موشک زیرآبی در زمان جنگ اشاره کرد که در شکافتن خاکریزهای دشمن کمک بسیاری می کرد.

زیردریایی ساخت شهید چمران  زیردریایی ساخت شهید چمران 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیردریایی ساخت شهید چمران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..