تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباهاتی در اصول پختنِ مرغ

کد خبر: ۵۵۱۱۰۹

۴۹۲  بازدید

معمولا تصور همه ما اینه که مرغ راحت ترین غذاییه که میتونیم برای راحت کردن خودمون درست کنیم. مرغ ها داخل قابلمه، کمی آب و یه کمی هم پیاز و ادویه. اما درست کردن مرغ اینقدرها هم که فکر می کنید راحت و ساده نیست بلکه فنون خاص خودش رو داره و یکسری اشتباهات که خیلی ها مرتکب میشن.

وب سایت بدونیم: معمولا تصور همه ما اینه که مرغ راحت ترین غذاییه که میتونیم برای راحت کردن خودمون درست کنیم. مرغ ها داخل قابلمه، کمی آب و یه کمی هم پیاز و ادویه. اما درست کردن مرغ اینقدرها هم که فکر می کنید راحت و ساده نیست بلکه فنون خاص خودش رو داره و یکسری اشتباهات که خیلی ها مرتکب میشن. اشتباهاتی در اصول پختن مرغ

هنگام خرید مرغ باید کنارش ادویه جاتی مثل فلفل و نمک هم تهیه کنید. البته مراقب باشید که زیاد ادویه روی مرغ نزنید. علاوه بر روی مرغ داخل مرغ رو هم نادیده نگیرید و کمی نمک و فلفل هم داخل شکم مرغ بزنید.

در آب نمک نخواباندن گوشت

اشتباهاتی در اصول پختن مرغ

همیشه قبل از پختن مرغ آن را ساعت ها در ترکیبی از آب و ادویه جات بخوابانید.

پختن مرغ از طرف غلط

برای پختن مرغ داخل فر باید سینه مرغ به سمت پایین باشد. سینه مرغ بزرگ ترین قسمت مرغ است بنابراین بهتر است از حرارت مستقیم دور باشد تا خشک نشود.


سرخ نکردن پوست مرغ

اشتباهاتی در اصول پختن مرغ

می توان گفت فرق بین مرغ خوشمزه و بدمزه پوست سرخ شده آن است. وقتی مرغ کاملا پخت فر را روی حالت گریل قرار دهید تا پوست آن سرخ شود.

دور ریختن بعضی از قسمت های مرغ

دور ریختن هر قسمتی از مرغ کاملا اشتباه است. گردن، بال، دل و قلوه و جگر… با همه قسمت های مرغ می توان خوشمزه ترین غذاها را درست کرد.


بلافاصله خوردن مرغ آماده

اشتباهاتی در اصول پختن مرغ

همیشه بعد از پخته شدن مرغ ۱۰ دقیقه صبر کنید بعد سرو کنید. چون مرغ آب بیشتری پس می دهد و نرم و خوشمزه تر می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباهاتی در اصول پختنِ مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..