تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترمز این کامیون جان کودک را از مرگ نجات داد +فیلم

نجات معجزه آسای کودکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای حوادث و رانندگی بسیار می شنویم که بر اثر عیوبی که خودروها در حین حرکت پیدا می کنند و یا راننده به دلیل سرعت بالا نمی توانند کنترل خودرو را داشته باشد حوادث ناگواری پیش می آید که از دست رفتن جان افراد دلخراش ترین نوع آن می تواند باشد.

رخداد حوادثی از این دست شرکت های خودروسازی را ترغیب کرد تا به جدیت بیشتری برای ایمنی خودروها تلاش کنند و البته افزوده شده این ایمنی تبلیغی برای فروش بیشتر محصولاتشان شد، خودورهایی که در تست های پیش از فروش حساب کار خود را پس می دهند و روانه بازار مصرف می شوند.

علی رغم همه این ایمنی ها و احتیاط برای دوری از خطر شرطی لازم و واجب است، زیرا دنیای حوادث پر است از اخبار کشته شدگان و مجروحان حوادث رانندگی. اما دنیای اخبار حوادث گاه از نجات معجزه آسا از خطرات و حتی مرگ هم پُر می شود.

نجات معجره آسای این کودک آن هم به واسطه ترمز اضطراری کامیون غول پیکر از جمله این اخبار است که به واسطه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترمز این کامیون جان کودک را از مرگ نجات داد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..