تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروز اختلال در سرویس‌دهی اسکایپ

بروز اختلال در سرویس‌دهی اسکایپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرویس سراسری ارتباطی اسکایپ که به غول نرم‌افزاری جهان، مایکروسافت تعلق دارد، اخیراً از اختلالات جدی رنج می‌برد و موجب می‌شود که انبوهی از کاربران از دسترسی به خدمات این سایت محروم باشند.

سری جدید اختلال از دوشنبه گذشته آغاز شد و مایکروسافت نیز رسماً تأیید کرد که در روال استفاده کاربران از این خدمات مشکل قابل توجهی بروز کرده است.

در بیانیه مایکروسافت آمده است: «ما در جریان این حادثه پیش آمده قرار داریم و مطلعیم که کاربران ممکن است به سرویس دسترسی نداشته باشند و یا حتی در حین کار با آن، ارتباطشان قطع گردد و قادر به ارسال و دریافت پیام نباشند.»


این بیانیه همچنین افزوده است: «برخی کاربران ممکن است در مشاهده جزئیات نرم‌افزار، مانند نوار تماس‌ها مشکل داشته باشند و یا نتوانند افراد جدیدی به لیست تماس‌های خود بیفزایند.»

شایان ذکر است که سرویس اسکایپ، یکی از محبوب‌ترین خدمات ارتباطی مبتنی بر اینترنت است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از طریق آن با یکدیگر تماس برقرار کرده و به تبادل نظر می‌پردازند.

 مطابق این گزارش، با وجودی که اختلال، ساعاتی بعد برطرف گردید، اما با فاصله کوتاهی در برخی نقاط دیگر مانند بریتانیا، این مشکل ارتباطی همچنان ادامه یافت و کاربران در اتصال به نرم‌افزار و خدمات‌گیری از آن ناتوان بودند.


با فاصله زمانی کمی، مایکروسافت ضمن اطلاع‌رسانی جدیدی اعلام کرد که همچنان از وجود اختلال مطلع است و نهایت تلاش خود را مبذول می‌دارد تا آن را به سرعت مرتفع نماید.

البته این نخستین بار نیست که کاربران در کار با خدمات اسکایپ دچار مشکل می‌شوند، در سپتامبر سال ۲۰۱۵ نیز این سرویس، اختلال جدی به مدت ۱۵ ساعت را تجربه کرد و باعث شد مایکروسافت، تغییر بی‌سابقه‌ای در پیکربندی این سرویس ایجاد کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروز اختلال در سرویس‌دهی اسکایپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..