تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه مرورگر ضد تبلیغات Firefox Focus برای اندروید عرضه شد

نسخه مرورگر ضد تبلیغات Firefox Focus برای اندروید عرضه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این محصول در پاسخ به تمایل کاربران برای داشتن امنیت بیشتر در محیط اینترنت با محوریت مسدودسازی تبلیغات طراحی شده است.

طی سال های اخیر مسائلی مثل اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس، جاسوسی های سازمان NSA در اطلاعات کاربران، سرقت هویت و اطلاعات افراد و ده ها مسئله دیگر سبب شده که قدم های جدی تری در راستای تأمین امنیت بیشتر در محیط وب برداشته شود.

باربارا برمِس، مدیر محصولات فایرفاکس موبایل با انتشار یک پست وبلاگی در این باره می گوید: "ما شاهد این هستیم که مشتریان در حفاظت از اطلاعات شخصی و ذخیره مگابایت های ارزشمند خود در پلن های دیتا نقش فعالی ایفا می کنند".

فایرفاکس فوکوس می تواند به طور پیش فرض تبلیغات را مسدود کرده تا تجربه ای نرم و روان از مرور وب فراهم نماید. مرورگر مذکور به نرمی اجرا می شود و برای کار بسیار ساده است، و ترکیب رنگ های بنفش و صورتی در رابط کاربری ظاهر بسیار جذاب و خوشایندی به آن بخشیده. مرورگر فوکوس یاهو را به عنوان جستجوگر پیش فرض خود برگزیده، اما خوشبختانه می توان آن را به گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر نیز تغییر داد.

 فایرفاکس ادعا می کند که فوکوس با مسدود کردن تبلیغات و ترکرها می تواند ضمن افزایش سرعت بارگذاری وبسایت ها موجب صرفه جویی در مصرف دیتا هم بشود. نسخه اندروید این مرورگر در مقایسه با نسخه iOS که قبلا منتشر شده بود از قابلیت های بیشتری مثل نمایش فهرستی از تمام تبلیغات مسدود شده، گزینه ای برای غیر فعال کردن مسدود کننده ترکرها و یک نوتیفیکیشن یادآوری برای این که فایرفاکس در حال اجراست نیز برخوردار است.

شایان ذکر است که فایرفاکس فوکوس در حالی منتشر شده که مرورگر اصلی فایرفاکس چند روز پیش به نسخه 54 ارتقاء یافته است. آخرین نسخه فایرفاکس اصلی هم قدرت پردازشی بالاتری دارد و هم سرعت بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد. تمام این ها نشانه ای هستند از این که فایرفاکس می خواهد با جدیت بیشتری با حریفان قدرتمندش به رقابت بپردازد.

برای دانلود فایرفاکس فوکوس می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه نمایید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه مرورگر ضد تبلیغات Firefox Focus برای اندروید عرضه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..