تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه 1 تیر 1396

فال روزانه پنج شنبه 1 تیر 1396

فروردین: شما واقعاً نمی‌خواهید بین زندگی حرفه‌ای و شخصی یكی را برگزینید و فكر می‌كنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط كار می‌تواند بر زندگی خصوصی‌تان هم تأثیر بگذارد و اكنون شما نمی‌توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی كه شما نظریه در حال زندگی كردن را رد نمی‌كنید، خیلی خوب است كه در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

اردیبهشت: شما تنها كسی نیستید كه به حقایق توجه می‌كند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممكن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد كه مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نكنید كه حل كردن مشكلات واقعاً به آن اندازه كه به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع كننده‌ای برای تلاش نكردن وجود ندارد.

خرداد: ممكن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی كه اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی كه حقیقت نامیده می‌شود گیر كرده باشید. صحبت كردن در مورد تفاوتهای آنها كار سختی است. به جای اینكه وقتتان را برای جستجو كردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف كنید، فقط در مورد موضوعاتی كه قبلاً فهمیده‌اید بهترین كاری را كه از دستتان بر می‌آید انجام دهید.

تیر: امروز شما نباید هر حرفی كه به شما زده می‌شود را باور كنید، برای اینكه ممكن است كسی فكر كند كه شما آنقدر زودباور هستید كه هر چیزی را باور می‌كنید. اما این سخن به معنی این نیست كه شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلكه بدین معنی است كه شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی كه دیگران ممكن است به راحتی ازش گذشته باشند را كشف كنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینكه مشخص كنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید كه قبلاً یك بررسی كامل رویش انجام داده‌اید.

مرداد: ممكن است شما مطمئن نباشید كه آیا عوض كردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می‌تواند به یك نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممكن است شما متوجه تلاشی كه برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار كننده به نظر می‌رسد، بیشتر از آن چیزی كه برایتان مفید است كار نكنید.

شهریور: اكنون برای شما سخت است كه به حسهای عادی خود اطمینان كنید، برای اینكه حتی سخت كار كردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینكه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌كنید. یك دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعكس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید كه بین این دو كدام یك درست دارد.

مهر: تا زمانی كه ناكامی‌ها و سرخوردگی‌هایتان شما را به سمت حاشیه‌پردازی هدایت می‌كند، شما برای بیان كردن احساساتتان خیلی تحت فشار قرار می گیرید. یك بار كه شما تصمیمی بگیرید چیزهایی كه در ذهنتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی راحت می‌شود. در روزهای آینده هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می‌توانید كارهایی را كه حتماً باید تمام كنید را به اتمام برسانید.

آبان: همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینكه بتوانید امكاناتی كه در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست كه شما فقط می‌توانید یك گزینه برای انتخاب كردن داشته باشید و یا اینكه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش كلی شما است، اگر شما فكر می‌كنید كه فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی كار كرده تا این امكان به وجود بیاید.

آذر: قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیك شود. اما فكر نكنید كه دیگران رهین منت شما هستند، برای آنكه شما سعی نمی‌كنید آنچه را كه یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه كاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد كنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا كنید.

دی: شما دوست دارید بفهمید كه چرا به خاطر كارهایی كه امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممكن است شما احساس كنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینكه همه كارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید كه لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید كه الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممكن است كه خیلی ناامید نشوید.

بهمن: فقط به خاطر اینكه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می‌دانند، دلیل نمی‌شود كه شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه كنید. شما به خود اطمینان دارید و می‌دانید كه بهترین كار را نجام داده‌اید و فرصت این را ندارید كه از دیگران هم حمایت كنید. اما اكنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می‌تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف‌های خود شاید مهم‌ترین كاری باشد كه حالا می‌توانید انجام دهید.

اسفند: دوستان شما به خاطر كارهایی كه تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری كنید. مشكل این است كه هركسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر كدام جهان را به دید خود نگاه می‌كنند. كمكهای بیشماری كه شما تازگیها دریافت كرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حركت نكنید. اول مهلتی برای آن تعیین كرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.

فال روزانه 1 تیر 1396




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه 1 تیر 1396»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..