تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فطریه ماه مبارک رمضان در سال 1396

فطریه ماه مبارک رمضان در سال 1396

به گزارش ایران ناز فطریه و کفاره روزه ماه مبارک , بر‌اساس فتوای آیت‌الله مکارم شیرازی، زکات فطره امسال برای هر نفر بر مبنای قوت غالب گندم مبلغ شش هزار تومان (۶,۰۰۰ تومان) و بر‌اساس قوت غالب برنج خارجی، مبلغ پانزده هزار تومان (۱۵,۰۰۰ تومان) و برنج ایرانی، مبلغ سی هزار تومان (۳۰,۰۰۰ تومان) اعلام‌شده است.

کفاره روزه غیر‌عمد (عذر) برای هر روز مبلغ دو هزار تومان (۲,۰۰۰ تومان) است که باید به‌صورت نان تهیه و پرداخت شود، همچنین کفاره روزه عمد برای هر روز مبلغ یک‌صد و بیست هزار تومان (۱۲۰,۰۰۰ تومان) است. لازم به ذکر است: بر اساس مسئله ۱۴۹۲ رساله توضیح المسائل آیت‌الله مکارم شیرازی، زکات فطره بر تمام کسانى که قبل از غروب شب عید فطر بالغ و عاقل و غنى باشند واجب است،

فطریه ماه مبارک رمضان در سال 1396

یعنى باید براى خودش و کسانى که نان‌خور او هستند، هر نفر به‌اندازه یک صاع (تقریباً سه کیلو) ازآنچه غذاى نوع مردم آن محل است، اعم از گندم و جو یا خرما یا برنج یا ذرّت و مانند این‌ها به مستحق بدهد و اگر پول یکى از این‌ها را بدهد کافى است. در ضمن بنابر فتوای معظّم له اگر کسى تنها در افطار شب عید فطر میهمان دیگرى باشد فطریه او به عهده خودش است.

فطریه ماه مبارک رمضان در سال 1396




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فطریه ماه مبارک رمضان در سال 1396»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..