تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از تلفن همراه برای کودکان ممنوع می شود؟

تلاش برای ممنوعیت استفاده از گوشی موبایل توسط کودکانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این گروه موسوم به Parents against Underage Smartphones و به سرپرستی دکتر تیم فارنوم در دنور برای رای گیری نیاز به 300 هزار امضاء دارند.

دکتر فارنوم که متخصص بیهوشی است پس از کلنجار رفتن با پسر 12 ساله‌اش تصمیم به ارائه چنین پیشنهادی گرفته است.

وی می‌گوید آنها با گوشی خود به داخل اتاق رفته و ساعت‌ها آنجا می‌مانند و این موضوع باعث می‌شود تا حرکت فیزیکی نداشته و شخصیت‌شان تغییر کند.

در طرح مذکور آمده است هنگام خرید گوشی باید اظهار شود که گوشی در اختیار کودکان قرار داده نمی‌شود و اگر کسی از این قانون تخطی کند، بار اول اخطار گرفته و بار دوم بین 500 تا 20 هزار دلار جریمه خواهد شد.

البته مخالفان نیز معتقدند این طرح ربطی به دخالت دولت در این زمینه ندارد و اگر کسی نمی‌تواند جلوی بچه خود را بگیرد، سایر کودکان ربطی به وی نداشته و نمی‌توانند برای دیگران تصمیم بگیرند.

آکادمی American Academy of Pediatrics سال گذشته اعلام کرد کودکان زیر 6 سال بهتر است بیش از 1 ساعت در روز  از موبایل استفاده نکنند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از تلفن همراه برای کودکان ممنوع می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..