تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیاتی برای پایان حملات خمپاره‌ای به دمشق؛ نیروهای مقاومت در جوبر و عین ترما+ نقشه میدانی و عکس

به گزارش عمارنامه، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از صبح امروز عملیات جدیدی  را در غوطه شرقی شهر دمشق با هدف تامین امنیت  بیشتر پایتخت و تنگ تر کردن حلقه محاصره تروریست آغاز کردند.

در ابتدای این عملیات، یگان موشکی حزب الله و جنگنده های سوری و روسی مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند.

یگان موشکی و جنگنده ها تاکنون موفق شده اند تعدادی از پایگاه ها و اتاق های عملیات تروریست ها را در محله های جوبر و عین ترما به صورت دقیق هدف قرار دهند و منهدم کنند. تحرکات تروریست ها در این مناطق به طور کامل فلج شده است.

**برای مشاهده جزئیات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

از سویی دیگر، نیروهای جبهه مقاومت عملیات خود را از دو محور العباسیین و شمال جرمانا علیه مواضع تروریست ها در محله های جوبر و عین ترما آغاز کرده اند. این محله ها در جنوب غرب غوطه شرقی دمشق واقع شده اند و کانون اصلی شلیک خمپاره و موشک علیه مناطق مسکونی مرکز پایتخت محسوب می شوند.

تاکنون صدها تن از اهالی این مناطق در اثر این حملات شهید و زخمی شده اند.

نیروهای جبهه مقاومت در حال حاضر از غرب و جنوب وارد  محله جوبر و از جنوب وارد عین ترما شده اند.درگیری ها به شدت در این محورها ادامه دارد.

گروه های تروریستی احرارالشام، فیلق الرحمن و تحریرالشام(جبهه النصره) در محله های جوبر و عین ترما حضور دارند.

 

حملات خمپاره ای به دمشقحملات خمپاره ای به دمشقحملات خمپاره ای به دمشقحملات خمپاره ای به دمشقحملات خمپاره ای به دمشقحملات خمپاره ای به دمشق

 

 منبع: مشرق

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیاتی برای پایان حملات خمپاره‌ای به دمشق؛ نیروهای مقاومت در جوبر و عین ترما+ نقشه میدانی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..