تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف‌ جالب‌ سعودی‌ درباره‌ حمله موشکی‌ ایران به‌ داعش

مجری سعودی درباره سلاح ارتش عربستان که از آمریکا صادر می شود سخن بگوید که خودش را به فراموشی زد یا اینکه واقعا فراموش کرده که عربستان سلاح بومی برای ارتش خود نساخته و هر چی هست از خارج صادر می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام نیوز، مجری شبکه "السعودیه 24" برای آنکه از ارزش حمله موشکی سپاه به داعش در سوریه بکاهد، سلاح های قدیمی ایران را طی گفتگوی خبری در معرض دید مخاطبان قرار داد و گفت که سلاح های ایران کاردستی بیش نیستند که از مقوا درست شده اند.

رای الیوم افزود: این ادعای در حالی مطرح شد که مجری سعودی می گوید سلاح عربستان پیشرفته تر از سلاح ایران است. خیلی خوب! ایران موشک هایش کاردستی بیش نیست ولی همین موشک ها به اهداف خود در سوریه اصابت کردند و همین موشک ها بومی هستند. مجری سعودی درباره سلاح ارتش عربستان که از آمریکا صادر می شود سخن بگوید که خودش را به فراموشی زد یا اینکه واقعا فراموش کرده که عربستان سلاح بومی برای ارتش خود نساخته و هر چی هست از خارج صادر می شود.

این روزنامه ادامه داد: جالب اینجاست که مجری سعودی که در حال اجرای برنامه زنده بود، گفت که شلیک موشک های سپاه از خاک سوریه صورت گرفت ولی یک دفعه از اتاق فرمان به او گفته شد که شلیک موشک ها از پایگاه نظامی سپاه در غرب ایران صورت گرفته است و نه از خاک سوریه! به نظر می رسد که این مجری سعودی موضوع برنامه را به خوبی بررسی نکرده بود. بر هر حال حمله موشکی سپاه به داعش پیامی به عربستان بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف‌ جالب‌ سعودی‌ درباره‌ حمله موشکی‌ ایران به‌ داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..