تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی دروازه بان جوان ادامه دارد/پیام هواداران میلان برای دوناروما

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از پرتاب دلارهای کاغذی در دیدار نخست ایتالیا مقابل دانمارک در یورو زیر 21 سال روی سر دوناروما به دلیل سر باز زدن از تمدید قرارداد با میلان ، امروز نیز هواداران لهستانی میلان برای دوناروما پیامی ارسال کردند.

این هواداران در بازی امروز بنری به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته بودند : اگر عاشق میلان هستی مدیربرنامه ات را عوض کن.

در روزهای اخیر نشانه ای از پشیمان شدن دوناروما از عدم تمدید قرارداد با میلان دیده شده اما به نظر می رسد مینو رایولا مدیربرنامه وی اجازه  تمدید با میلان را نمی دهد.مسئولان میلان نیز به شدت از رایولا عصبانی هستند و احتمالا آنها با هیچ بازیکنی که رایولا مدیربرنامه اش باشد مذاکره نخواهند کرد. به نظر می رسد دوناروما باید بین میلان و رایولا یکی را انتخاب کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی دروازه بان جوان ادامه دارد/پیام هواداران میلان برای دوناروما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..