تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح برنامه‌ها و مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی

تشریح برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنندگان در دو گروه؛ خواهران از ورودی باب‌الجواد(ع) و برادران از ورودی باب الرضا(ع) به حرم مطهر رضوی و در رواق امام خمینی(ره) و دیگر اماکن مسقف حرم رضوی مستقر می‌شوند.

وی افزود: سخنران پایانی مراسم سعید جلیلی؛ نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی است و نماز جمعه به امامت آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار و پس از آن قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه روز قدس ویژه برنامه‌های متعددی چون سخنرانی، حلقه معرفت و پرسمان دینی با موضوع "فلسلفه راهپیمایی روز قدس" و "حمایت از مردم فلسطین" تدارک دیده شده است که در رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: مردم روزه‌دار و متدین ایران اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صبح روز جمعه دوم تیر، همزمان با 28ماه رمضان براساس سنت دیرینه، امسال نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود از آرمان قدس شریف و مظلومان جهان اعلام می‌کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان در راهپیمایی از ساعت 10 در میدان 15خرداد گرد هم می‌آیند و با سر دادن شعارهای انقلابی و استکبار ستیزی به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح برنامه‌ها و مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..