تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای بیش از 7 میلیارد ریال برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمد

اهدای بیش از 7 میلیارد ریال برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام سیدرضا حسینی معاون ستاد دیه خراسان رضوی در این آیین گفت: بنا به مصوبه ستاد دیه استان، مقرر شده است به میمنت نام امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) به ازای هر مبلغ کمک توسط خیرین مه ولاتی ، این ستاد هشت برابر به آزادی زندانیان این شهرستان کمک کند.

وی افزود: پارسال دراین استان 936نفر از زندانیان دیون با مبلغ بدهی بیش از 430 میلیارد ریال از محل ستاد دیه ، کمک نیکوکاران ، از طریق تخفیف شاکیان و اعطای وام قرض الحسنه آزاد شدند.

معاون ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به آسیب های اجتماعی وارد شده به خانواده های زندانیان بدهکار که در پی حوادث ناخواسته مانند تصادف روی می دهد، کمک خیران را باعث نجات زندانیان، خانواده های آنان و آسیب دیدگان این حوادث دانست.

انتهای پیام// م.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای بیش از 7 میلیارد ریال برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..