تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی ازتمبریادبودی با شعار «ما پیشگیری می کنیم» درکردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سلیم کریمی پیش ازظهر امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: حدود هزار برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان تدارک دیده شده که از ۲۰ خردادماه اجرای این برنامه ها آغاز شده است.

وی افزود: برگزاری همایش های گفتمان سازی و صیانت اجتماعی، تشکیل جلسات ویژه با گروه های مرجع هم چون روحانیون، سخنرانی از تریبون های نمازه جمعه، برگزاری ده ها نمایشگاه ثابت و سیار از جمله برنامه های ما در این هفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این برنامه ها توسط سازمان های مردم نهاد تدوین و اجرایی شده و می شو، اظهارداشت: اعزام سفیران اجتماعی و قهرمانان ورزشی به شهرها، روستاها و بخش های استان، برگزاری تئاتر خیابانی و صحنه ای، دیدار با نماینده ولی فقیه و امامان جمعه دراستان از دیگر برنامه های ما دراین هفته است.

کریمی از دیگر برنامه های این هفته را برگزاری همایش ویژه تجلیل از فعالان، کارآفرینان، اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد حوزه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، ذکر واضافه کرد: دراین همایش از بهترین، کیفی ترین و کامل ترین کانال تلگرامی که در زمینه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد کار کرده، تجلیل می شود.

دبیر شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: به مناسبت این ایام کمپین های نه به اعتیاد و من پیشگیری می کنم در سطح استان تشکیل شده است.

 انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی ازتمبریادبودی با شعار «ما پیشگیری می کنیم» درکردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..