تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت مراجع به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

دعوت مراجع به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مراجع عظام در پیامی هایی جداگانه، همه آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی را به شرکت در راهپیمایی یوم الله روزجهانی قدس دعوت کردند.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به نزدیکی روز قدس حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را موجب امنیت داخلی ایران و مسلمانان جهان مخصوصا فلسطینیان مظلوم و محکومیت استکبار و صهیونسیت دانست.

وی در بخش دیگری از این پیام با تلخ خواندن حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) دفاع عمیق و حساب شده ایران اسلامی بدست توانمند سپاه در مقابل تروریسم اشاره کرد و گفت: امیدواریم بیگانگان از این عکس العمل ایران عبرت بگیرد و بخود اجازه ندهند به حریم امن ایران اسلامی طمع کنند.

آیت الله علوی گرگانی در پیامی روز جهانی قدس را روز اسلام دانست و بر حضور گسترده و چشمگیر مردم در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

این مرجع تقلید روز قدس را روز اسلام دانست و افزود: لازم است امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان در روز قدس بر علیه اسرائیل و آمریکای جنایتکار و حامیان این رژیم جعلی و غده سرطانی فریاد بر آورند و مردم ما با حضور چشمگیر خود با اسلام و رهبری بیعتی دوباره کنند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ماهیت رژیم کودک کش صهیونیستی آن را بزرگترین تروریست دولتی و بالقوه خطرناک دانست و گفت: استعمار جهانی این رژیم جعلی رابرای فشار هر چه بیشتر به مسلمانان جهان تاسیس کرد و هر سال بر تجاوزات و ستم های آنان به مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین افزوده می شود

آیت الله علوی گرگانی در ادامه تحریم های جدید آمریکای جنایتکار و دولت جدیدش برضد ملت ایران و نقض قرار دادبین المللی برجام را محکوم کرد.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید در پیامی بر حضور مردم در روز قدس تاکید کرد و از ملت مسلمان ایران و همه آزادی‌خواهان جهان خواست در این روز باشکوه به میدان بیایند.

متن کامل پیام این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

همان‌طور که امام راحل اعلی الله مقامه، مسئله قدس را اولین مسئله جهان اسلام دانستند ما نیز بر این موضوع تاکید داریم، به این معنا که تا این غده سرطانی در منطقه وجود دارد منطقه آرامش نخواهد دید، امروز جریان‌هایی که در شرایط فعلی جهان از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آن‌ها صورت می‌گیرد، برای این است که رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار بگیرد، تا بتواند از این فرصت سوء‌استفاده کند و ریشه این رژیم مستحکم شود.

بنابراین بر مردم مسلمان و متحد ایران اسلامی و کل آزادی‌خواهان جهان لازم است در روز قدس به میدان بیایند و با شکوه، شعور و مشت‌های گره کرده، حرکت کنند. این مبارزه و این فرهنگ، فرهنگ از بین‌بردن رژیم صهیونیستی دوام دارد و ان‌شاالله این توفیق برای همه مسلمان‌ها حاصل خواهد شد و این غده سرطانی با توفیق پروردگار متعال نابود خواهد گردید.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

حسین نوری همدانی

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید مسلمانان جهان را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند وگفت: در روز قدس همه مسلمانان باید دست‌به‌دست یکدیگر دهند و جهان بشریت را دعوت کنند تا این سرزمین اشغالی به آغوش اسلام برگردد.

وی روز چهارشنبه در ابتدای درس خارج خود اظهار داشت: جهان عرب و غیر‌عرب در مساله قدس شریک هستند و باید اولین قبله مسلمانان از دست جمعیت غاصب آزاد شود و این کار با یک خیزش جهانی مسلمانان شدنی است. معتقد هستیم که ان شاءالله فلسطین به آغوش مسلمانان بازخواهد گشت.


آیت الله سبحانی با اشاره به یک اشتباه تاریخی در موضوع فلسطین خاطرنشان کرد: اشتباهی که در ابتدا در مورد فلسطین شده آن بود که برخی مساله قدس را نه اسلامی، بلکه عربی معرفی کردند و این باعث اشتباهات بسیاری شد، اما امام راحل فرمودند: مساله فلسطین اسلامی است.


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ابتکار حضرت امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت مراجع به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..