تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت 77 درصدی فاز سوم پروژه آیت‌الله بروجردی

پیشرفت 77 درصدی فاز سوم پروژه آیت‌الله بروجردیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اجرای پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی حدفاصل خیابان انسجام تا تقاطع شهرک قدس، اظهار کرد: این پروژه دارای 9.4 کیلومتر طول بوده که قرارداد آن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم به مبلغ 71 میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد که اواخر سال 93 منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه برای تکمیل بخشی از رینگ شهری، سهولت تردد شهرک‌های قدس، مهدیه و پردیسان، کاهش بار ترافیکی بلوار غدیر و کاهش زمان سفر از شهرک‌های مذکور به سطح شهر است.

حلوایی‌زاده با اشاره به ویژگی‌های فاز اول و دوم پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی، گفت: فاز اول این پروژه حدفاصل خیابان انسجام تا بلوار شهید کریمی و فاز دوم حدفاصل بلوار شهید کریمی تا تقاطع شهرک قدس به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: فاز سوم پروژه از تقاطع ولی عصر (عج) تا پردیسان است که اکنون کل پروژه دارای پیشرفت فیزیکی 77 درصد است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم به شاخص‌های عملیات عمرانی پروژه اشاره کرد و افزود: این شاخص‌های عملیاتی شامل احجام خاکبرداری به میزان یک میلیون و 700 هزار متر مکعب و خاکریزی به میزان 770 هزارمتر مکعب است که در حال حاضر حدود 92 درصد عملیات مذکور پیشرفت فیزیکی داشته است.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: مقطع عرضی پروژه به عرض حداقل 70 متر است که مسیر BRT به عرض 14 متر، سواره رو رفت و برگشت 34 متر و مقاطع فضای سبز، مسیر دوچرخه و پیاده‌رو در طرفین مسیر مذکور پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی پروژه مذکور برای تکمیل روسازی عملیات عمرانی از بتن RTC در فازهای دو و سه با اعتباری بالغ 10 میلیارد تومان استفاده می‌شود.

مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم ادامه داد: به دلیل نقطه تلاقی این پروژه با شهرک قدس برای بهره‌برداری از فاز سوم باید تقاطع شهرک قدس با بلوار آیت‌الله بروجردی نیز به صورت همزمان با فاز سوم تکمیل و بهره‌برداری شود اکنون پروژه مذکور در بخش عملیات ترانشه‌برداری قرار دارد.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: فاز سوم پروژه آیت‌الله بروجردی در صورت تکمیل تقاطع شهرک قدس حدود 6 ماه آینده افتتاح می‌شود تقاطع مذکور یک سری معارضات ملکی دارد که اکنون در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت 77 درصدی فاز سوم پروژه آیت‌الله بروجردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..