تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید چمران الگوی کاملی برای اساتید دانشگاه است‌

شهید چمران الگوی کاملی برای اساتید دانشگاه است‌به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  ، سردار فدوی دقایقی پیش در همایش بزرگداشت شهادت شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید اظهارداشت: شهید چمران فردی بود که به حسب ظاهر تمامی آنچه را که به عنوان یک استاد و یک انسان علمی می‌توانست داشته باشد و طی کرده باشد را طی کرد.

وی افزود: در بعد معنوی نیز وی بالاترین حدی که یک انسان می‌تواند طی کند یعنی شهادت دست پیدا کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افرادی که یک بار و در یک جلسه نیز شهید چمران را می‌دیدند منش و کلام و رفتار او تا ابد از ذهنشان نمی‌رفت چرا که انسان خود ساخته‌ای بود که خودش می‌خواست در مسیر اسلام و قران قرار بگیرد و خدا نیز والاترین لطف خود را شامل حال او کرد.

وی با اشاره به حضور خود در ابتدای دفاع مقدس در کنار شهید چمران گفت: مسلما شهید چمران الگوی کاملی است که می‌تواند حجت را تمام کند و برای همه اساتید ما به عنوان کسی که می‌توان همه اتکا را به او کرد در اختیار ماست.

سردار فدوی در تشریح این موضوع گفت: چمران تا آن لحظه‌ای که می‌بایست در عرصه علم و آموزش باشد حضور داشت و از زمانی که تکلیف واجب‌تری بر خود احساس کرد از همه آن چیز‌های وسوسه‌کننده گذشت و به سمت تکلیف شتافت.

وی افزود: شهید چمران در همین دانشگاه (شهید چمران اهواز) ستاد جنگ‌های نامنظم را تشکیل داد و اینجا مرکز فعالیت‌های ایشان بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باید دید شهید چمران چه اعتقادی داشت و چه بصیرتی داشت که با اطمینان این راه ار انتخاب کرد و اگر این موضوع فهمیده شود الگوی بزرگ برای همه اساتید در ابعاد مختلف وجود خواهد داشت.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید چمران الگوی کاملی برای اساتید دانشگاه است‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..