تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوقلوهای بیانسه خواننده مشهور به دنیا آمدند

دوقلوهای بیانسه خواننده مشهور به دنیا آمدند دوقلوهای بیانسه خواننده مشهور به دنیا آمدند 

بیانسه همسر جی زی که هردو خواننده هاي مشهوری میباشند، در انتظار به جهان آمدن فرزندان دوقلوی خود بودند که بالاخره به جهان آمدند. فرزندان دوقلو بیانسه متولد شدند ؛ بر زمینه خبر هاى منتشر شده دوقلوهاى بیانسه كه یك دختر و پسر میباشند دوشنبه شب متولد شده اند.

بیانسه جیزل نولز-کارتر «Beyoncé Giselle Knowles-Carter» متولد 4 سپتامبر 1981، خواننده، ترانه‌ سرا و هنرپیشه آمریکایی هست.او در هوستون، تگزاس به جهان آمد و از کودکی در مسابقات گوناگون خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه 1990 بعنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید.با مدیریت پدرش متئو نوولس، این گروه از از پرفروش‌ترین گروه‌هاي موسیقی دخترانه شد.

پس از وقفه‌اي چند ساله، بیانسه نخستین مجموعه خود به نام به طرز خطرناکی عاشق را در سال 2003 منتشر کرد.این مجموعه برای او پنج جایزهٔ گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگ مجنون عشق و پسر بچه از آن، در نمودار 100 آهنگ داغ بیلبورد در صدر قرار گرفتند.

بیانسه Beyonce و جی زد Jay Z در دوران بارداری بیانسه Beyonce

دوقلوهای بیانسه خواننده مشهور به دنیا آمدند

دوقلوهای بیانسه خواننده مشهور به دنیا آمدند

دوقلوهای بیانسه خواننده مشهور به دنیا آمدند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوقلوهای بیانسه خواننده مشهور به دنیا آمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..