تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی پرتغال برابر میزبان جام‌جهانی با رکوردشکنی رونالدو / کریس در هر شرایطی گل‌ می‌زند

پیروزی پرتغال برابر میزبان جام‌جهانی با رکوردشکنی رونالدو / کریس در هر شرایطی گل‌ می‌زند

ورزش > فوتبال جهان - تیم‌ملی پرتغال در دیدار برابر روسیه در جام کنفدراسیون‌ها به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌ملی فوتبال پرتغال، قهرمان یورو ۲۰۱۶، در دومین دیدار خودش در گروه A رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها برابر میزبان بازی‌ها روسیه به برتری ۱-۰ رسید. در این دیدار کریس رونالدو در دقیقه هشت ک گل پرتغال را به ثمر رساند. تیم پرتغال با این برد ۴ امتیازی شد و تا پیش از دیدار مکزیک و نیوزیلند در صدر گروه قرار گرفت. روسیه نیز ۳ امتیازی باقی ماند. همچنین گلزنی رونالدو در این بازی با یک رکوردشکنی دیگر از او همراه بود. او حالا با گلزنی در جام کنفدراسیون‌ها به بازیکنی تبدیل شد که در همه‌ی رقابت‌های مهم ملی گل زده است. این روزها فشار زیادی از سوی رسانه‌های مختلف دنیا روی رونالدو است. در رابطه با فرار احتمالی مالیاتی او و البته شایعات مربوط به ترک رئال‌مادرید. با این وجود رونالدو در این دیدار موجب پیروزی تیمش شد و نشان داد در هر شرایطی می‌تواند هم گلزنی کند و هم رکورد بشکند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی پرتغال برابر میزبان جام‌جهانی با رکوردشکنی رونالدو / کریس در هر شرایطی گل‌ می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..