تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنایع برتر بازار سرمایه با نگاه بلند مدت

مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه، در خصوص صنایع برتر بازار سرمایه گفت: بازدهی صنایع کوچک در بازار نشان می دهد که فرآیند عرضه و تقاضا بیشتر از سود سازی شرکت ها مورد توجه است.

مهدی طحانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، با تاکید بر اینکه روند عرضه و تقاضا در هدایت بازار به سمت صنایع کوچک مهم است، افزود: یکی از دلایل این موضوع نرخ پایین این نوع سهام و بازدهی متوسط آنهاست که  باعث شده سرمایه ها به سمت صنایع کوچک روانه شوند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به بازدهی برخی صنایع کوچک مثل صنعت قند و شکر ادامه داد: این گروه معمولا از دو الی سه ماه قبل از ماه رمضان شاهد رالی صعودی است. این رالی صعودی امسال هم از دو ماه قبل از ماه رمضان در بازار آغاز شد.

وی رشد گروه IT را در میان سایر صنایع کوچک پربازده بازار منطقی تر دانست و اظهار داشت: آی تی صنعتی نوپاست که افق های سودآوری این صنعت باعث شده برای سرمایه گذاران جذابتر شود.

به گفته طحانی، سرمایه گذاران افق های سودآوری این صنعت را روشن می دانند و به همین دلیل اقبال زیادی به این گروه نشان داده اند و سهام این صنعت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه صنعت پر بازده زمانی امن و گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است که در افق بلند مدت و از لحاظ بنیادی شرایط خوبی داشته باشد، گفت: از این لحاظ در بررسی کلیت صنایع بازار گروه های فلزی، پالایشی و خودرویی ها در آینده مورد توجه قرار می گیرند.

مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه در خصوص دلایل معرفی صنایع مذکور به عنوان صنایع برتر در آینده نزدیک گفت: این صنایع افزایش سودآوری و گزارش های دوره ای خوبی داشتند.

وی با اشاره به گزارش مثبت برخی نمادهای این گروه ها نسبت به گذشته افزود: در صنعت خودرو و پالایشی ها گزارش های خوبی در حال انتشار است ؛ درباره صنعت فلزی، معدنی و فولادی به نظر می رسد با توجه به اینکه مدتی است راکد بوده ، زمان رشد این گروه نیز فرا رسیده باشد.

طحانی به صنعتIT اشاره کرد و ادامه داد: این صنعت با اقبال سرمایه گذاران مواجه شده اما باتوجه به ناآشنایی از شیوه حرکتی این صنعت و روند رشدهای آن، از آینده این صنعت اطلاع شفافی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط سه شرکت از این گروه در بازار سرمایه حاضر هستند، ادامه داد: برای ترسیم آینده صنعت باید شرکت های بیشتری وارد بازار سرمایه شوند؛ با این وجود رشد این گروه با توجه به نوپا بودن صنعت منطقی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنایع برتر بازار سرمایه با نگاه بلند مدت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..