تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوريان گزينه جانشينى منتظرى را لو داد

 به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به منتفى شدن حضور منتظرى در استقلال در همين راستا هواداران آبى پوشان امروز بعد از جلسه تمرينى از منصوريان در خواست كردند كه نسبت به جذب بازيكن اقدام كنند كه در نهايت شنيده مى شود منصوريان در خطاب به طرفداران اعلام كرده است ،نگران چه چيزى هستيد ؟!فردا خالد شفیعی را جذب می کنیم.

با اين تفاسير مى توان گفت استقلال در حال حاضر تنها به دنبال جذب يك مدافع با تجربه است كه در اين ميان نام شفيعى به گوش مى رسد.

همچنين بعيد نيست استقلال جذب يك مدافع جوان از تيم پارس جم را نيز در دستور كار قرار دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوريان گزينه جانشينى منتظرى را لو داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..