تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده راهپیمایی باشكوه روز قدس از شبكه‌های سیما

**پوشش زنده راهپیمایی با شكوه روز قدس از شبكه‌های سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ شبكه‌های سیما همزمان با روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله قدس را پوشش زنده و سراسری می‌دهد.

 

پخش زنده راهپيمايي باشكوه روز قدس از شبكه يك سيما  

 

در ویژه برنامه شبکه یک سیما؛ راهپیمایی روز قدس از ساعت 8 صبح روز جمعه دوم تیر آغاز می‌شود و تا حوالی اذان ظهر نمایش حضور مردم روزه‌دار در سراسر كشور را پوشش تصویری می‌دهد.

 

رحمان نظام اسلامی و مهدی آقابیگی مجریان داخل استودیو برنامه و محیا اسناوندی، مهدی گلستانه و احمد توكلی هم برای پوشش رسانه‌ای و تصویری راهپیمایی روز قدس در خیابان‌های ولیعصر(عج) و فلسطین مستقر هستند و در طول برنامه ارتباط‌های زنده‌ای از حضور مردمی در این روز بزرگ را مخابره می‌كنند.

 

به گفته مقداد مؤمن‌نژاد تهیه‌كننده ویژه برنامه راهپیمایی روز قدس، علاوه بر ارتباط مستقیم با خبرنگاران سایر استان‌ها، ارتباط زنده‌ای هم با لبنان برای انعكاس روز قدس در بیروت برقرار می‌شود.

 

دكتر نبی‌الله رشنو كارشناس جغرافیای سیاسی و حسین كنعانی‌مقدم كارشناس مسائل غرب آسیا هم در استودیو حضور دارد و درباره مسائل سیاسی مرتبط با فلسطین و روز قدس با مردم سخن می‌گوید.

 

همگامی شبكه دو سیما با مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهانی قدس، دوربین‌های شبكه دو در همراهی با مردم مؤمن و روزه‌دار در ایستگاه این شبكه واقع در تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان مستقر می‌شوند.

 

پوشش مستقیم حماسه بزرگ راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت 9:30 صبح روز جمعه 2 تیر، شروع می‌شود و تا ساعت 13 ادامه دارد.

 

مجریان این شبكه اعم از زهرا شوقی، مژده لواسانی، مسعود روشن پژوه، بهاره جهاندوست، رامتین چیت سازان و مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و رویا رضایی (خاله رویا) نیز در استیج و استودیوی پخش حضور خواهند داشت و به تناوب اجرای بخش‌های مختلف برنامه را برعهده می‌گیرند.

 

همچنین علاوه بر ارتباط با مراكز شهرستان‌ها و پوشش مراسم راهپیمایی؛ نواها و نغمه‌هایی با مضامین مقاومت امت اسلامی و روز قدس پخش خواهد شد.

 

میان برنامه، كلیپ و برنامه‌هایی چون ماه تمام، نماد و ... به همراه پخش دو مستند «چند اشتباه بزرگ» و «منفی 25» ویژه روز قدس به ترتیب در روز پنجشنبه و جمعه ساعت 20:00 برای بینندگان این شبكه تدارك دیده شده است.

 

گفتنی است: تعدادی از خوانندگان و بازیگران مطرح تلویزیون و سینما نیز با حضور در ایستگاه شبكه دو همراه با مردم جنایات رژیم صهیونیستی را محكوم كرده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌پردازند.

 

از سوی دیگر سه فیلم سینمایی به مناسبت روز قدس برای مخاطبان این شبكه تدارك دیده شده كه در روز جمعه؛ دو تیرماه تقدیم بینندگان می‌شود.

 

این فیلم‌های سینمایی‌ عبارتند از؛ پویانمایی «سربازان كوچك» كاری از كیانوش و داریوش دالوند، «راه نجات» به كارگردانی راما قویدل و «بیگانگان» اثر عباس رافعی كه به ترتیب در ساعات 14:00، 17:30 و 23:30 از این شبكه پخش خواهند شد.

 

 روز قدس، روز مقاومت از شبكه سه

 

ویژه برنامه روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان از ساعت 9:30 تا 13:00 به صورت زنده از شبكه سه سیما پخش می‌شود.

 

ویژه برنامه‌ای با عنوان «روز قدس، روز مقاومت» به تهیه‌كنندگی سیدمحمد هاشمی اصل و با اجرای محمدرضا حسینیان از استودیو پخش به پوشش راهپیمایی مردمی علیه رژیم غاصب اسرائیل می‌پردازد.

 

این برنامه از پایگاه همیشگی شبكه سه سیما از ضلع جنوبی میدان فلسطین پخش می‌شود.

 

در این برنامه مجریان این شبكه چون محسن حاجیلو، فرشید فهیم، بیژن خراسانی، پیمان طالبی، ابوالفضل آقاخانی، زهره‌سادات هاشمی، سمیه قانعی، امید گلیوند، شاهین جمشیدی، مسعود روشن پژوه، حامد حاجیلو، احمد اكبرنژاد، زهرا جهرمی و ... به تناوب اجرای بخشی از كار را برعهده می‌گیرند.

 

همچنین قهرمانان ورزشی و ورزشكاران پیشكسوت و هنرمندان در عرصه خوانندگی نیز در راهپیمایی این رویداد سیاسی و الهی حاضر می‌شوند.

 

مصاحبه با شركت‌كنندگان در راهپیمایی، ارتباط با مراكز استان‌ها و نماهنگ‌های خاص از بخش‌های دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده راهپیمایی باشكوه روز قدس از شبكه‌های سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..