تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی

کد خبر: ۵۵۳۷۰۶

۴۳۷  بازدید

یک خانه ی بسیار خاص که در شهر هیلزبورگ کالیفرنیا واقع شده است هنوز که هنوز است فروش نرفته است. این خانه که به خاطر ظاهر خاصش در میان مردم با نام Flintstones House شناخته می شود.

وبسایت میهن پست - طاهره تکش: یک خانه ی بسیار خاص که در شهر هیلزبورگ کالیفرنیا واقع شده است هنوز که هنوز است فروش نرفته است. این خانه که به خاطر ظاهر خاصش در میان مردم با نام Flintstones House شناخته می شود.بنابراین شاید شما هم این فکر را بکنید که یک خانه اگر خاص باشد حتما مشتری های زیادی پیدا می کند و به فروش می رود ولی اگر خیلی خیلی خاص باشد چه؟ برای توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید.

خانه Flintstones House و معماری آن درست همانند خانه های انیمیشن معروف آمریکایی – عصر حجر – است و این روها با قیمت پایه ی ۴.۲ میلیون دلار به فروش گذاشته شد. به علت نداشتن مشتری تا دوبار با کاهش قیمت مواجه شد ولی گویا هیچ کس علاقه ای ندارد پول خود را برای این خانه هدر بدهد. بعد از این اتفاقات صاحب خانه تصمیم به رنگ آمیزی خانه گرفت که این بار صدای همسایه ها را هم در آورد چون اعتقاد داشتند که محل را زشت کرده است!

خانه عصر حجری Flintstones House حتی از راه دور هم می توان متوجه شد که با یک خانه ی معمولی روبرو نیستیم.در حال حاضر این خانه به رنگ نارنجی و بنفش است و در سال ۱۹۷۶ یعنی زمانی که ساخته شد به رنگ بتن سفید بود.

خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟!  خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟!  خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟!  خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟!  خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟!  خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟!  خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟!  خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی؟! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه عصر حجری Flintstones House با قیمتی نجومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..