تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز 

جان اف کندی با چندین زن ارتباط پنهانی داشت که مشهور ترین آنها مریلین مونرو بود. تعداد زیادی از سیاستمداران با زنان ارتباط پنهانی برقرار میکنند. معشوقه‌هاي مخفی روسای جمهور مشهور چه کسانی بوده‌اند؟ آیا آن‌ها روابط پنهانی‌اي با زنان دیگر داشته‌اند؟ در این مطلب در پارس ناز درمورد‌ي معشوقه‌هاي این رئیس جمهورها و ماجرای آن‌ها اکثر میخوانید.
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

چهره هایي همۀ وقت} درگیر شایعه‌هایي در زندگی خود میباشند. این شایعه‌ها گاهی اثبات می شود و آن‌ها را با دردسرهایی روبرو میکند و از محبوبیت آن‌ها می‌کاهد. در این مطلب در بنیتا درمورد‌ي معشوقه‌هاي روسای جمهور مشهور میخوانید. گویا این افراد عمده هم در زندگی مشترک خود وفادار نبوده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.

بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس بازرئیس جمهور سابق ایالات امریکا، بیل کلینتون با یکی از کارآموزان کاخ سفید به نام مونیکا لوینسکی در ارتباط بود. او در سال ۱۹۹۶ به این ارتباط اعتراف کرد. با این حال، این‌بار دفعه‌ي اول یا آخرش نبود.

جان اف کندی و جودیت کمپبل اکسنر
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

فرانک سیناترا، خواننده‌ي آمریکایی در دهه‌ي ۱۹۶۰ وی را به جودیت معرفی کرد. آنها در لاس‌وگاس ارتباط‌ي خود را آغاز کردند و تا دو سال به این ارتباط ادامه دادند. پس از گزینه کندی بعنوان رئیس جمهور، بارها به دیدار او در کاخ سفید رفت. اسناد و مکالمات تلفنی این ارتباط بعدها منتشر شد.

جورج دبلیو بوش و جنیفر فیتزجرالد
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

جورج بوش در کاخ سفید با جنیفر آشنا شد. جنیفر معاون اول تشریفات کاخ سفید بود. به جنیفر «همسر دوم رئیس جمهور» نیز میگفتند و او در چندین سفر جورج دبلیو بوش را همراهی کرد درحالی‌که باربارا بوش همراه او نبود. این ارتباط به افسردگی باربارا منجر شد و او تمام نامه‌هاي عاشقانه‌اش را سوزاند.

جان اف کندی و مریلین مونرو
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

به نظر میرسد جان اف کندی مرد رمانتیکی بوده. او پس از افشای ارتباط‌اش با مریلین مونرو، ستاره‌ي هالیوودی با مشکلات زیادی مواجه شد. گفته میشود این ارتباط در منزل‌‌ي بینگ کروسبی، خواننده و هنرپیشه‌ي آمریکایی آغاز شد و تا وقتی که خود مریلین مونرو به همسر کندی درمورد‌ي این ارتباط گفت ادامه پیدا کرد.

بیل کلینتون و جنیفر فلاورز
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

ارتباط‌ي بیل کلینتون با فلاورز در سال ۱۹۹۲ در زمانی برگزاری کمپین ریاست جمهوری کلینتون آشکار شد. جنیفر فلاورز در این افشاگری از ارتباط‌ي ۱۲ ساله‌اش با کلینتون در دورانی که متاهل بود گفت. پس از این که کلینتون این ارتباط را انکار کرد، فلاورز مکالمات تلفنی خود با کلینتون را منتشر کرد. کلینتون پس از انتشار این مکالمات، در سال ۱۹۹۸ به این ارتباط اعتراف کرد.

وارن جی هاردینگ و کری فولتون فیلیپس
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

ارتباط‌ي این دو در زمان خودشان بسیار مشهور بود. هاردینگ در زمان شروع ارتباط یک سناتور بود و پس از این که به مقام ریاست جمهوری رسید این ارتباط به اتمام رسید و کری وی را تهدید به افشاگری کرد.

جان اف کندی و الن رومش
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

باز هم جان کندی و یک معشوقه‌ي دیگر. او به علت شباهت الن به الیزابت تیلور به او علاقمند شد. الن در میهمانی‌هاي خصوصی کاخ سفید شرکت میکرد و شایعاتی مبنی بر این که او جاسوس کشور آلمان هست بر سر زبان‌ها افتاد. اما این ادعا هیچ وقت اثبات نشد.

لیندون جانسون و هلن جی داگلاس
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

لیندون زمانی‌که ارتباط‌اش را با هلن آغاز کرد، نماینده‌ي مجلس بود و هلن که هنرپیشه بود، بعنوان نماینده کار خود را شروع کرده بود. به نظر می رسید همسر رئیس جمهور از این ارتباط مطلع شده اما همۀ وقت} باور داشت که لیندون جانسون به سمت او باز میگردد.

فرانکلین روزولت و لوسی مرسر
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

مرسر و روزولت از اواخر دهه‌ي ۱۹۱۰ تا زمان مرگش در سال ۱۹۴۵ با یکدیگر ارتباط داشتند. النور همسر روزولت، هنگامی‌که از این ارتباط باخبر شد، وی را مجبور کرد لوسی را از زندگی‌اش خارج کند اما او تا آخر عمر به مشاهده لوسی ادامه داد.

آیزنهاور و کی سامرزبای
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

کی، منشی و راننده‌ي آیزنهاور در طول جنگ جهانی دوم بود. این ارتباط که مربوط به گذشته از دوران ریاست جمهوری آیزنهاور هست، خیلی زود تبدیل به یک ارتباط‌ي عاشقانه شد. تنها سند ارتباط‌ي آن‌ها یک کتاب هست که کی سامرزبای زمانی‌که از سرطان رنج میبرد نوشت.

جان اف اکندی و میمی الفورد
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

گویا تعداد معشوقه‌هاي جان اف کندی از بقیه‌ي روسای جمهور اکثر بوده هست. میمی الفورد در کاخ سفید کارآموز بود و هنگامی که جان اف کندی وی را به مهمانی‌هاي خصوصی کاخ سفید دعوت کرد تنها ۱۹ سال داشت. ۱۸ ماه بعد، جان اف کندی وی را رها کرد.

توماس جفرسون و سالی همینگ
معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز

شاید این غوغایی‌ترین ارتباط‌ي عاشقانه‌ي در بین روابطی که اشاره کردیم باشد. جفرسون با یک برده ارتباط برقرار کرد و این دو صاحب ۶ فرزند شدند.

معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معشوقه های پنهانی رئیس جمهورهای هوس باز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..