تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر در بسته‌های اینترنت همراه اول

همراه اول پیرو ابلاغیه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات رادیویی، تغییراتی در بسته‌های اینترنت خود اعمال کرد.

همراه اول در وب‌سایت خود به نقل از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات رادیویی و پیرو ابلاغ مصوبه ۲۴۹ این سازمان در خصوص رعايت كف قيمت بسته‌های اينترنت، اعلام کرده‌ است که از روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد، تغییراتی در برخی بسته‌های اینترنت خود شامل: تغییر حجم شبانه بسته‌های آلفا و آلفا+ (۴ بسته)، توقف فروش بسته‌های نامحدود شبانه در #۱۰۰* (۶ بسته) و توقف فروش بسته‌های محدود شبانه (۳ بسته) اعمال کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

طبق خبر منتشرشده، قیمت هیچ بسته‌ای تغییر نکرده و فقط حجم هدیه شبانه بسته‌ها تغییر کرده است. کسانی که در حال حاضر یکی از بسته‌های حذف‌شده را خریده‌اند، اجازه استفاده از بسته تا اتمام حجم آن را دارند.

همراه اول اعلام کرد: «طبق این ابلاغیه تمام اپراتورهای تلفن همراه کشور موظف به حذف یا تغییر برخی بسته‌های اینترنت خود شده‌اند.»

برای مشاهده بسته‌ها به سایت همراه اول مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر در بسته‌های اینترنت همراه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..