تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت مدیریت آرامش در شبکه بانکی کشور

رئیس هیات مدیره بانک شهر با انتقاد از راه اندازی شایعات و اخبار بی اساس در خصوص شبکه بانکی کشور، بر ضرورت مدیریت آرامش در این شبکه تاکید کرد.

به گزارش شمانیوز: مرتضی خامی با اشاره به اخبار و شايعات درباره شبکه بانکي کشور طي ماه‌هاي اخير گفت: چنین شایعاتی فضاي عمومي جامعه را نيازمند مديريتی آرامش بخش کرده‌است و اين مديريت هر قدر سريع‌تر، وسيع‌تر و عميق‌تر اعمال شود، از افزایش هزينه‌هاي فراوان و ایجاد خدشه‌ به اعتماد و اطمينان مردم نسبت به بانک‌ها خواهدکاست.
وی خاطر نشان کرد: مردم بايد در جريان مشکلات و محدوديت‌هاي بانک‌هاي کشور قرار بگيرند و آنچه مسلم است این‌که در چنین فضایی، بانک مرکزی به درستی و با اطلاع رسانی به موقع، اسامی بانک‌ها و موسسات دارای مجوز را اعلام کرده است و مردم می‌توانند برای رفع هرگونه شبهه به سایت این بانک به عنوان مرجع اصلی اخبار در این حوزه مراجعه کنند.
خامی در ادامه گفت: بانک‌ها نیز بايد با ارائه گزارش‌هاي شفاف و به موقع، جامعه را در جريان وضعيت خود قرار بدهند تا مبادا شاهد دومينوهاي هجوم به بانک‌ها براي برداشت سپرده‌ها باشيم.
رئیس هیات مدیره بانک شهر تصریح کرد: بانک مرکزی در شرایط فعلی با اعلام اسامی بانک‌ها و موسسات مجاز، بار دیگر در فضای پر از شایعه امروز،  به جلب اعتماد مجدد سپرده گذاران پرداخته است تا فارغ از هرگونه شایعه پراکنی و جریان سازی مخرب، بتوانند با آرامش اقدام به سپرده گذاری کنند.
وی گفت: نکته‌ای که در شرایط امروز حائز اهمیت است، حفظ اعتماد عمومی و حفاظت از آبروی ده‌ها سال تجربه شبکه بانکی است که به شکر خدا مسئولین اقتصادی کشور، تدابیر خوبی را تا کنون پیش بینی کرده‌اند و مردم نیز نباید برای سپرده گذاری‌های خود در بانک‌ها و موسسات اعلامی از سوی بانک مرکزی نگرانی داشته باشند.
خامی در ادامه خواستار برخورد جدی نهاد های مسئول با عاملان راه اندازی شایعات و اخبار بی اساس در خصوص شبکه بانکی کشور شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت مدیریت آرامش در شبکه بانکی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..