تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب مراقبت های پرستاری در منزل گامی جدی در اشتغالزایی پرستاران

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تصویب مراقبت های پرستاری در منزل گامی جدی در اشتغالزایی پرستاران محسوب می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،محمدنعیم امینی فرد ، از تصویب مراقبت های پرستاری در منزل از سوی هیات دولت ابراز خرسندی کرد و گفت: این مصوبه از لحاظ اقتصادی برای بیماران و کشور مقرون به صرفه بوده و از سویی مسائل فرهنگی و عاطفی را پوشش و به اشتغال زایی قشر پرستاری کمک می کند؛ در واقع مردم، قشر پرستاران و ارائه کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی از مزایای این مصوبه بهره مند می شوند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون بهداشت با رایزنی با نمایندگان مراقبت های پرستاری در منزل را در برنامه ششم تصویب کرد، گفت: خوشبختانه دولت در اولین سال برنامه این موضوع را تصویب کرد.

وی با انتقاد از کمبود تخت بیمارستانی در کشور، افزود: متاسفانه مراکز درمانی با کمبود تخت بیمارستانی روبرو هستند و شرایط به لحاظ تعداد تخت های بیمارستانی قابل قبول نیست علیرغم آنکه طی چهار سال اخیر جهشی در تامین تخت بیمارستانی صورت گرفت و تعداد تخت ها افزایش یافت اما هنوز نسبت به شاخص های منطقه در سطح پایینی هستیم.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه با بستری بیماران در منزل می توان تا حدودی مشکل کمبود تخت بیمارستانی را رفع کرد، ادامه داد: به ازای هر هزار نفر جمعیت 1.7 تخت بیمارستانی در کشور وجود دارد در این رابطه نیاز است بودجه لازم برای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی تخصیص یابد؛ در چنین شرایطی زمانی که بتوان بخشی از خدمات بیمارستانی را با اجرای مصوبه مراقبت های پرستاری در منزل به شرطی که نظارت ها بر اجرای این مصوبه تشدید و خدمات استاندارد ارائه شود انجام داد می توان تا حدودی مشکل کمبود تخت بیمارستانی را رفع کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصویب مراقبت های پرستاری در منزل را اقدامی موثر در کاهش هزینه ها، رفع هزینه های غیرضرور، رفع کمبود تخت بیمارستانی و پرستار موثر دانست و گفت: افرادی که به پرستاری نیاز دارند اما نیازی به بستری آنان در بیمارستان نیست از مزایای این مصوبه برخوردار می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب مراقبت های پرستاری در منزل گامی جدی در اشتغالزایی پرستاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..