تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختراع پسربچه ده ساله برای پیشگیری از مرگ در گرما

پیشگیری از مرگ در گرما , اما اکنون به لطف این پسربچه ده ساله‌ای به نام بیشاپ از تگزاس، چنین مرگ و میرهایی به زودی برای همیشه فراموش خواهد شد.

پیشگیری از مرگ در گرما

پیشگیری از مرگ در گرما , طبق آمار، از سال ۱۹۹۸ حدود ۱۷۲ کودک در آمریکا که در خودرو تن‌ها ر‌ها شده بودند از گرمای شدید جان خود را از دست داده اند.
اما اکنون به لطف این پسربچه ده ساله‌ای به نام بیشاپ از تگزاس، چنین مرگ و میرهایی به زودی برای همیشه فراموش خواهد شد.
او دستگاهی به نام Oasis اختراع کرده است، یک گجت کوچک هوشمند که دمای داخل خودرو را کنترل می‌کند.

این دستگاه وقتی به سطح خاصی می‌رسد هوا را خنک می‌کند
و همزمان از طریق یک آنتن به والدین و مسئولین هشدار می‌دهد. بیشاپ بعد از اینکه متوجه شد نوزاد شش ماهه همسایه شان در چنین حادثه‌ای جان خود را از دست داده این ایده به ذهنش رسید.

پیشگیری از مرگ در گرما

اختراع پسربچه ده ساله

پیشگیری از مرگ در گرما

اختراع پسربچه ده ساله

پیشگیری از مرگ در گرما

اختراع پسربچه ده ساله

برترینها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختراع پسربچه ده ساله برای پیشگیری از مرگ در گرما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..