تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب نامه جعلی منتسب به گروه مالی ملت

بانک ملت در اطلاعیه ای، نامه منتشره در شبکه های اجتماعی منتسب به گروه مالی ملت را تکذیب کرد.

به گزارش شمانیوز، در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار نامه منتسب به گروه مالی ملت، بدین وسیله ضمن اعلام جعلی بودن نامه مورد اشاره، تاکید می شود که مراوده این بانک و شرکت های تابعه گروه مالی ملت با بانک ها و موسسات مورد تایید بانک مرکزی- از جمله بانک ها و موسسات نامبرده شده در نامه جعلی مذکور- کما فی السابق استمرار داشته و هیچ گونه تغییر رویه ای در این زمینه اعمال نشده است.
بانک ملت در این اطلاعیه آورده است: از این فرصت استفاده کرده و از آحاد جامعه درخواست می شود تا تسلیم فضاسازی های مسمومی که با هدف تشویش اذهان سپرده گذاران و ایجاد نگرانی در بین آنان صورت می گیرد، نشوند.
بانک ملت در عین حال تاکید کرده است که تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی درباره وضعیت بانک ها و موسسات، سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانیwww.cbi.irاست.

منبع:روابط عمومی بانک ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب نامه جعلی منتسب به گروه مالی ملت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..