تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۴۶ درصدی ارزش سهام مایکروسافت در سال ۲۰۱۸

افزایش ۴۶ درصدی ارزش سهام مایکروسافت در سال ۲۰۱۸

فناوری اطلاعات > نرم افزار - کمپانی مورگان استنلی پیش‌بینی کرد سهام مایکروسافت در سال 2018 بیش از 46 درصد باارزش‌تر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کیث ویس، تحلیلگر ارشد در مورگان استنلی می‌گوید موفقیت‌های مایکروسافت در بخش کلود باعث افزایش شکفت انگیز درآمد این کمپانی در سال آینده می‌شود و ارزش هر سهم از 72 تا 80 دلار به 102 دلار خواهد رسید.


به گفته وی کمپانی‌های زیادی در سرویس کلود مایکروسافت / Azure عضو شده‌اند و پلتفرم‌های مایکروسافت برای کلود به‌شدت درحال‌توسعه است و آفیس 365 و نیز «یادگیری ماشین» می‌تواند در خیزش غول نرم‌افزاری به‌سوی موفقیت نقشی تعیین‌کننده داشته باشد تا جایی که درنهایت ارزش بازار کلود برای مایکروسافت به رقم 110 میلیارد دلار خواهد رسید.


همچنین فناوری‌های مشتری محور در بخش کاربر نهایی مانند توسعه کنسول گیم و لپ‌تاپ سرفیس نیز در این موفقیت و رشد ارزش سهام دخیل خواهد بود. لپ تاپ‌های سری ویندوز 10 اس می‌تواند رقیبی سرسخت برای کروم گوگل باشد و بازار سنتی گوگل را به هم می‌ریزد.


همچنین بازارِ منهای کلودِ مایکروسافت نیز به ارزش 115 میلیارد دلار می‌رسد که با ارزش‌تر از کلود خواهد شد.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۴۶ درصدی ارزش سهام مایکروسافت در سال ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..